تداوم برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی «دراک» شیراز


تداوم برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی «دراک» شیراز

دیهیمی گفت: برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی «دراک» در خودروهای شهروندان در 2 شب دیگر قدر، تداوم می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علیرضا دیهیمی»، امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) با اشاره به استقبال خوب شهروندان شیرازی از آئین معنوی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی «دراک» به خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل استقبال مطلوب شهروندان شیرازی از این مراسم در شب‌های ۲۱ و ۲۳ رمضان نیز این مراسم معنوی در این بوستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی «دراک» در خودروهای شهروندان، طرح کارآمد شهرداری شیراز برای توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای برگزاری احیای شب های قدر بوده است.

وی اضافه کرد: نخستین شب از برگزاری این مراسم با حضور بیش از 500 خودرو برگزار شد و نیروی انتظامی اورژانس فارس، آتش نشانی، نیروهای خدماتی و اجرایی شهرداری شیراز، جمعیت «دلدادگان حضرت علی ‌اکبر(ع)»، اصحاب رسانه و ... مشارکت و حضور فعال داشتند.

دیهیمی اعلام کرد: مراسم شب های قدر در شب های 21 و 23 رمضان در این پارک کوهستانی از ساعت 23 و 30 آغاز می شود و به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی farhangi.shiraz نیز قابل دنبال است.

گفتنی است، امکان حضور کودکان در برگزاری این مراسم وجود ندارد و هر خودرو حداکثر سه سرنشین می تواند داشته باشد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط