همکاری گروه جهادی شهید باقری با بیمارستان بهارلو/ از دوخت ماسک و گان تا توزیع میان وعده‌های غذایی و شربت


همکاری گروه جهادی شهید باقری با بیمارستان بهارلو/ از دوخت ماسک و گان تا توزیع میان وعده‌های غذایی و شربت

حجت‌ الاسلام والمسلمین میرکریمی گفت: گروه جهادی شهید باقری با راه اندازی کارگاه خیاطی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اقدام به دوختن و بسته بندی ماسک، گان و دستکش کرد و تاکنون بیش از 200 عدد از این اقلام بهداشتی را تهیه کرده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید مجتبی میرکرمی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه گروه جهادی شهید باقری به همت جمعی از طلاب حوزه های علمیه تهران و با مشارکت و فعالیت شماری از بسیجیان منطقه 14 تهران تشکیل شده است، اظهار کرد: هدف این گروه خدمت مستمر به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

مسئول گروه جهادی شهید باقری افزود: این گروه با شیوع ویروس کرونا خدمات خود برای مقابله با این ویروس و حمایت از نیازمندان و مدافعان سلامت را آغاز کرده است و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان به فعالیت های آن شتاب بیشتری بخشید.

وی اضافه کرد: گروه جهادی شهید باقری با راه اندازی کارگاه خیاطی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اقدام به دوختن و بسته بندی ماسک، گان و دستکش کرد و تاکنون بیش از 200 عدد از این اقلام بهداشتی را تهیه کرده است.

میرکریمی ادامه داد: گروه جهادی شهید باقری این اقلام تولیدی و همچنین بیش از 100 بسته های میان وعده غذایی و ظرف های شربت را در اختیار سازمان هلال احمر و بیمارستان بهارلوی تهران قرار داده است.

وی گفت: توزیع نان صلواتی، کمک به تهیه و توزیع بسته های ارزاق و سم پاشی محلات مختلف منطقه 14 شهر تهران از خدمات دیگر گروه جهادی شهید باقری در دوره شیوع ویروس کرونا است.

مسئول گروه جهادی شهید باقری ادامه داد: این گروه همچنین ایستگاه سلامت به منظور بررسی وضعیت سلامتی مردم به ویژه میزان دمای بدن آنها و همچنین توزیع دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مناسبت های مذهبی ماه های شعبان و رمضان در منطقه 14 شهر تهران برپا کرده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...