کریستین هورنر: ما دو مرد آلفا نمی خواهیم


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک ردبول امکان ورود سباستین فتل به این تیم را غیر ممکن دانست و مدیر این تیم، کریستین هورنر بیان کرد که نمی خواهد “دو مرد آلفا” در تیم داشته باشد. در پایان فصل 2020، قرارداد سباستین فتل با تیم فرمول یک فراری به پایان می رسد و طبق بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، تیم فراری و فتل قرار نیست که پس از سال 2020 با هم ادامه...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک ردبول امکان ورود سباستین فتل به این تیم را غیر ممکن دانست و مدیر این تیم، کریستین هورنر بیان کرد که نمی خواهد “دو مرد آلفا” در تیم داشته باشد.

در پایان فصل 2020، قرارداد سباستین فتل با تیم فرمول یک فراری به پایان می رسد و طبق بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، تیم فراری و فتل قرار نیست که پس از سال 2020 با هم ادامه دهند. راننده 32 ساله آلمانی می گوید که می خواهد زمانی را برای خودش بگذارد و در مورد آینده اش بنگرد.

فتل موفقترین راننده تاریخ تیم فرمول یک ردبول می باشد که موفق به کسب چهار قهرمانی جهان با این تیم شد. فتل پس از سال 2014 تیم ردبول را ترک کرد و به تیم فرمول یک اسکودریا فراری پیوست و با کیمی رایکونن همتیمی شد. حال تیم ردبول ریسینگ اتمسفری را دور مکس ورشتپن ساخته و به عنوان آینده این تیم به او نگاه می کند. یک قرارداد بلند مدت که به تازگی بین طرفین ردبول و ورشتپن امضا رسیده است و هر دو طرف نیز از امضای این قرارداد اعلام رضایت کردند، نشان دهنده این موضوع می باشد.

کریستین هورنر: ما دو مرد آلفا نمی خواهیمکریستین هورنر: ما دو مرد آلفا نمی خواهیم

کریستین هورنر و سباستین فتل – کانادا 2019

کریستین هورنر معتقد است که این دو نفر نمی توانند باهم همتیمی باشند و از رابطه کنونی بین ورشتپن و آلبون خوشحال است. هورنر در مورد شایعات پیوستن فتل به ردبول بیان کرد:

ما یک قرارداد بلند مدتی را با مکس داریم. من فکر می کنم که الکس دارد کارش را خوب انجام می دهد و ما جو خوبی را در داخل تیم داریم. تجربه نشان داده است که دو مرد آلفا یک ترکیب خوب را شکل نمی دهند. سباستین فتل یک راننده فوق العاده جنگنده گرندپری می باشد.

بنابراین من فکر نمی کنم که داشتن دو راننده آلفا در تیم، برای تیم مفید باشد. ما در مورد ترکیب رانندگانی که داریم خوش حال هستیم.

دکتر هلموت مارکو مشاور تیم ردبول ریسینگ نیز در این مورد بیان کرد:

بیانیه من این بود که ما نمی توانیم دو V (فتل و ورشتپن) را در ردبول ریسینگ داشته باشیم. ما نمی خواهیم چنین هزینه ای کنیم و علاوه بر آن ما نمی توانیم چنین هزینه ای کنیم. ما همیشه باهم در تماس هستیم.(ردبول و فتل)، فتل کاملا مطلع شده است که در حال حاضر جو تیم ما به گونه ای است که مکس باید به عنوان راننده اول باشد. ما نمی توانیم و نمی خواهیم که دو ابر ستاره را در تیم داشته باشیم و این فعلا مسئله پیش روی ما نیست.

با اینکه سباستین فتل بیان کرده است که جدایی او و فراری به خاطر مسائل مالی نبوده است اما دکتر مارکو گفته است که ردبول به راننده شماره دو خودش به مراتب کمتر از پیشنهادی که فراری به راننده آلمانی برای فصل 2021 می دهد، می پردازد:

حقوقی که فراری به او پیشنهاد داد با حقوقی که الکس از ما می گیرد مایل ها فاصله دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید