55 میلیارد ریال کالای احتکار شده در فنوج کشف شد


55 میلیارد ریال کالای احتکار شده در  فنوج کشف شد

زاهدان- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف 55 میلیارد ریال کالاهای اساسی احتکار شده در بازرسی از سه انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز پنجشنبه در این‌باره اظهارداشت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی توسط فردی سوجو در شهر فنوج بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج با شناسایی سه انبار کالاهای احتکار شده پس از هماهنگی قضایی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.
رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار ۵۱ تن برنج، هشت تن شکر ،چهار تن و ۹۵۲ لیتر روغن مایع و جامد، سه تن و ۷۵۰ کیلوگرم عدس و ۱۱ هزار و ۹۴۰ قوطی یک کیلوگرمی رب احتکار شده کشف کردند.
وی با اشاره به پلمب انبارها خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ ملاشاهی از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد