عکس ؛ ستاره آرژانتینی در مسیر نوکمپ


عکس ؛ ستاره آرژانتینی در مسیر نوکمپ

لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر تنها علاقمند به انتقال به بارسلونا است. نوشته عکس ؛ ستاره آرژانتینی در مسیر نوکمپ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ ستاره آرژانتینی در مسیر نوکمپ

لائوتارو ؛ یا بارسلونا یا هیچ‌کس دیگه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۲
عکس ؛ ستاره آرژانتینی در مسیر نوکمپ

لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر تنها علاقمند به انتقال به بارسلونا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال حضور لائوتارو مارتینز ، ستاره ۲۲ ساله و آرژانتینی تیم اینتر در ترکیب بارسلونا برای فصل بعد منتشر شده و امروز نیز نشریه موندو دیپورتیوو تیتر یک خود را به این خبر اختصاص داد.

این نشریه مدعی شد لائوتارو مارتینز به مدیران اینتر اطلاع داده تنها قصد دارد در فصل آینده در بارسلونا و در کنار لیونل مسی به میدان برود و رویای او بازی کردن کنار اسطوره اش است. به نظر می رسد لائوتارو به پیشنهاد دیگری برای جدایی از اینتر پاسخ مثبت نخواهد داد.

چند ماهی است مذاکرات بین دو تیم بارسلونا و اینتر برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ انجام شده و باشگاه اسپانیایی قصد دارد با دادن پیشنهاد دستمزد ده میلیون یورویی در سال، این بازیکن را قانع به این انتقال کند. لائوتارو مارتینز نیز به مدیران تیمش گفته تنها در صورتی از اینتر جدا می شود که مقصد بعدی نوکمپ باشد، در غیر این صورت او خواهان ماندن در اینتر خواهد بود.

اخیرا تیم هایی چون پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نیز برای خرید لائوتارو مارتینز اقدام کرده اند، اما شرایط برای این انتقال مساعد نیست. باشگاه فرانسوی باید به زودی مبلغ ۷۰ میلیون یورو را برای خرید دائمی مائورو ایکاردی به اینتر پرداخت کند و اخباری در مورد تمایل آنها به تمدید قرارداد با ادینسون کاوانی نیز منتشر شده است.

همچنین شاگردان پپ گواردیولا نیز فصل بعد جایی در لیگ قهرمانان ندارند و همین اتفاق شرایط را برای انتقال لائوتارو مارتینز به لیگ برتر دشوار می سازد. بدین ترتیب به نظر می رسد جدی ترین گزینه خرید این بازیکن بارسلونا باشد.

اگرچه بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر در اواسط ماه ژوئن باطل می شود، اما بارسلونا نیز در حال حاضر شرایط پرداخت چنین رقمی را نداشته و قصد دارد با وارد کردن نام بازیکنانی چون آرتورو ویدال، نلسون سمدو، جونیور فیرپو یا ژان کلر تودیبو به این انتقال، مبلغ کمتری به اینتر پرداخت کند.

اینتر نیز از همین حالا گزینه جانشین لائوتارو را در نظر گرفته و قصد دارد برای خرید تیمو ورنر اقدام کند. مهاجم ۲۳ ساله و آلمانی لایپزیش اخیرا مدعی شد علاقمند به بازی کردن خارج از بوندسلیگاست و اینتر می تواند با پرداخت ۶۰ میلیون یورو زمینه حضور او در سن سیرو را فراهم کند.

به نظر می رسد بارسا و اینتر با رقمی بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون یورو به علاوه انتقال یک بازیکن به سری آ برای انتقال لائوتارو توافق خواهند کرد و این سود سرشار برای اینتری خواهد بود که تنها دو سال قبل با مبلغ ۲۵ میلیون یورو این مهاجم جوان آرژانتینی را به خدمت گرفت.

عکس ؛ ستاره آرژانتینی در مسیر نوکمپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق