دستگیری زنی که کلاه 140 نفر را برداشت


دستگیری زنی که کلاه 140 نفر را برداشت
زنی که کلاه ۱۴۰ نفر را برداشت بالاخره بازداشت شد.

زنی که در پوشش فروش اقساطی خودرو از ۱۴۰ تن از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش خودرو اقساطی برای رسیدگی تخصصی از سوی مرجع قضایی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که با توجه به شگرد کلاهبرداری و نیز تعداد بالای شکات تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و در همین راستا نیز ماموران با انجام تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

با شناسایی مخفیگاه متهم این فرد که زنی ۳۵ ساله با هویت معلوم بود، در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین بررسی سوابقش نشان داد که وی حدود یک سال پیش نیز به همین جرم در زندان بوده است.

این زن که خود را به عنوان مدیرعامل شرکت فروش اقساطی خودرو معرفی کرده بود، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان اعترافات خود به ماموران گفت: از طریق درج آگاهی در سایت‌های اینترنتی افراد را با وعده فروش فوری خودروی اقساطی فریب داده و اعتماد مشتریان را جلب می کردم. پس از آن بسته به نوع و مدل خودروی سفارشی مالباختگان مبالغی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان از آنان گرفته و به آنان اعلام می‌کردم که مثلا دوماه دیگر خودروی خود را تحویل بگیرند. چندین بار هم زمان تحویل را به تعویق انداخته و سپس دفتر شرکت را تحویل داده و آنجا را تخلیه کردم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که متهم تا کنون بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از حدود ۱۴۰ تن از شاکیانی که شناسایی شده‌اند، کلاهبرداری کرده است و پرونده‌اش همچنان برای شناسایی دیگر موارد احتمالی در دست بررسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس