پیکر مطهر مرزبان شهید در بانه تشییع شد


پیکر مطهر مرزبان شهید در بانه تشییع شد

سنندج - ایرنا - پیکر پاک و مطهر شهید ستوانیکم حمید فعله‌گری از مرزبانان هنگ بانه که شب گذشته هنگام کنترل و پایش نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد عصر پنجشنبه در شهر بانه تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور مسوولان کشوری و لشگری، همرزمان شهید، فرماندهان نظامی، انتظامی و مرزبانی شهرستان مرزی بانه تشییع شد سپس برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان بانه منتقل گردید.

این آیین با حضور جمع زیادی از خانواده های شهدا، ایثارگران، مسوولان، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل سپاه بانه تا میدان جهاد این شهر برگزار و پیکر این شهید والامقام بر دوش همرزمانش تشییع شد.

ستوانیکم حمید فعله‌گری مرزبان هنگ بانه هنگام کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، شب گذشته در پی کسب خبری مبنی بر حضور گروهک های معاند و ضد انقلاب در جدار مرز، اکیپی به سرپرستی ستوانیکم «حمید فعله گری» پس از اخذ سلاح و مهمات و تجهیزات کافی برای اجرای پایش نوار مرز و سرکشی از عوامل گشت و کمین و برجک های تابعه به سطح حوزه استحفاظی اعزام شدند.

این گزارش حاکیست، با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه، ستوانیکم حمید فعله گری حین کنترل و پایش نوار مرزی به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان در پیامی شهادت این شهید والامقام را به خانواده و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

ستوانیکم شهید حمید فعله گری اهل شهرستان قروه استان کردستان بود و از وی یک فرزند به یادگار مانده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل