درخواست سرپرست تراکتور از کمیته استیناف در رابطه با مسعود شجاعی


درخواست سرپرست تراکتور از کمیته استیناف در رابطه با مسعود شجاعی

سرپرست تراکتور خواهان صدور حکم کمیته استیناف درباره پرونده محرومیت مسعود شجاعی شد. نوشته درخواست سرپرست تراکتور از کمیته استیناف در رابطه با مسعود شجاعی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخواست سرپرست تراکتور از کمیته استیناف در رابطه با مسعود شجاعی

سرپرست تراکتور: چرا پرونده مسعود شجاعی بررسی نمی‌شود؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰
درخواست سرپرست تراکتور از کمیته استیناف در رابطه با مسعود شجاعی

سرپرست تراکتور خواهان صدور حکم کمیته استیناف درباره پرونده محرومیت مسعود شجاعی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدود ۳ ماه قبل بود که در جریان دیدار تراکتور و گل گهر سیرجان مسعود شجاعی به دلیل اعتراض به داور مسابقه(مهدی سیدعلی) از زمین اخراج شد و بعد از آن در حالی که خودش را برای محرومیت یک جلسه ای ناشی از دریافت کارت قرمز آماده می کرد، از سوی کمیته انضباطی با ۳ جلسه محرومیت جدید روبه رو شد.

شجاعی حالا ۲ جلسه از محرومیتش را سپری کرده و دو جلسه دیگر آن باقی مانده؛ از این رو باشگاه تراکتورمستندات خود را مدت زیادی است به کمیته استیناف داده تا شاید این حکم تعلیق شود اما تاکنون پرونده محرومیت شجاعی حتی مورد بررسی نیز قرار نگرفته است.

ایوب ذوالفقاری، سرپرست تراکتور در این باره گفت:

«من از مسئولان کمیته استیناف می خواهم هرچه سریع تر این پرونده را بررسی کنند. ما خواهان این هستیم تا با بررسی همه جوانب حکم عادلانه ای داده شود و در نهایت تکلیف این کاپیتان بااخلاق تیم ملی مان روشن شود.»

وی ادامه داد:

«شجاعی واقعا در جریان دیدار با گل گهر هیچ کار بدی نکرد. او چون زبان بلد بود می خواست از بازیکن خارجی مان دفاع کند و البته اجازه ندهد او وارد حاشیه شود اما داور ناگهان به سمتش آمد و اخراجش کرد. واقعا او کاری نکرده که بخواهد ۴ جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد اما به هر حال ما اعتراض کردیم و امیدواریم با بررسی همه مستندات از سوی استیناف دو جلسه باقی مانده از محرومیت شجاعی بخشیده شود.»

ذوالفقاری در پایان افزود:

«شجاعی بازیکن بااخلاقی است و همه از خصوصیات شخصیتی و رفتاری او باخبرند. فکر می کنم مسعود نیاز به این ندارد که مورد تمجید کسی واقع شود اما نباید در این ماجرا در حق او جفا شود. امیدوارم هرچه سریع تر حکم پرونده صادر شود و البته عادلانه هم باشد که هواداران تراکتور و تیم ما متضرر نشوند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر