سیزدهمین جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرد


سیزدهمین جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های…

سیزدهمین جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت  آغاز به کار کرد

از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه ۹۹ :

سیزدهمین جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرد
سیناپرس: سیزدهمین جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه ۹۹ در بخش‌های مختلف آثار دانشجویان را دریافت می‌کند.

سیزدهمین جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت در بخش‌های انجمن علمی برتر، نشریه علمی، مسابقه علمی، اختراع، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی و بخش ویژه (شامل محیط زیست و منابع طبیعی، علوم شناختی، اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید ملی) آغاز به کار کرده است.

رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

راهبرد اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دوره، تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی است.

شناسایی انجمن­‌های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن‌­ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توأم با جهت­‌دهی فعالیت­‌های انجمن­‌های علمی دانشجویی، ایجاد زمینه به منظور هم‌­افزایی انجمن­‌های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرَف و مشاغل، سازمان‌­های دولتی و غیردولتی با ظرفیت­‌ها و توانمندی­‌های انجمن­‌های علمی دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت است.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان