بازی Mafia: Trilogy معرفی شد؛ رونمایی کامل به‌زودی


بازی Mafia: Trilogy معرفی شد؛ رونمایی کامل به‌زودی

پس از شایعات و گزارشات مختلف طی چند وقت اخیر، شرکت «توکی گیمز» (2K Games) به‌تازگی رسماً بازی Mafia: Trilogy را معرفی کرده است. توکی بازی Mafia: Trilogy را معرفی کرده است که برخلاف شایعات و گزارشات که حاکی از این بودند که این مجموعه شامل بازسازی نسخه‌های دوم و سوم می‌شود، از بازسازی هر سه نسخه‌ی سری برخوردار است. در توضیح تیزر تریلر این عنوان...

پس از شایعات و گزارشات مختلف طی چند وقت اخیر، شرکت «توکی گیمز» (2K Games) به‌تازگی رسماً بازی Mafia: Trilogy را معرفی کرده است.

توکی بازی Mafia: Trilogy را معرفی کرده است که برخلاف شایعات و گزارشات که حاکی از این بودند که این مجموعه شامل بازسازی نسخه‌های دوم و سوم می‌شود، از بازسازی هر سه نسخه‌ی سری برخوردار است.

در توضیح تیزر تریلر این عنوان نوشته شده است که «زندگی یک گنگستر در سه دوره‌ی مختلف جرائم سازمان‌دهی شده در آمریکا را تجربه کنید». [زئیات زیادی از تریلر مشخص نیست و بخش کوتاهی از داستان هر سه نسخه را شاهد هستیم. با این حال، زمان زیادی تا رونمایی کامل و باجزئیات آن باقی نمانده و توکی گیمز در 19 می مصادف با 30 اردیبهشت این مجموعه را کاملاً به نمایش خواهد گذاشت.

بازی Mafia: Trilogy قرار است بر روی پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود و در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. بی‌شک بازسازی هر سه نسخه‌ی سری Mafia که هر کدام بر روی یکی از نسل‌ها منتشر شده‌اند، اتفاق جذابی است که البته نیاز به دقت و مهارت خاصی دارد. آیا قرار است پس از این مجموعه، شاهد نسخه‌ی جدید یا همان نسخه‌ی چهارم سری باشیم؟ در حال حاضر تنها باید منتظر ماند و دید که در 19 می چه اتفاقی خواهد افتاد.

در ادامه تیزر تریلر Mafia: Trilogy را مشاهده می‌کنید:

نظر شما درباره‌ی بازی Mafia: Trilogy چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)