عرضه ادوبی فرسکو و فوتوشاپ در آیپد به عنوان بسته‌های نرم‌افزاری


عرضه ادوبی فرسکو و فوتوشاپ در آیپد به عنوان بسته‌های نرم‌افزاری

ادوبی دو نرم‌افزار فوتوشاپ و فرسکو را به عنوان بسته نرم‌افزاری آیپد عرضه می‌کند.

عرضه ادوبی فرسکو و فوتوشاپ در آیپد به عنوان بسته‌های نرم‌افزاریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیپد‌ها با پیشرفت سخت‌افزاری و کارایی که داشته‌اند، به عنوان بهترین وسیله برای هنرمندان به حساب می‌آیند. این تبلت‌ها به جدیدترین اپلیکیشن‌ها برای ویرایش عکس و طراحی تجهیز شده‌اند. این روز‌ها به لطف مجهز شدن آن‌ها به قلم‌های هوشمند Apple Pencil، آیپد‌ها برای کار‌های مخصوص ویرایش به بهترین وسیله تبدیل شده‌اند. اکنون، شرکت ادوبی اعلام کرده است که برنامه محبوب ویرایش عکس این شرکت، فوتوشاپ و فرسکو، برنامه طراحی و نقاشی این شرکت می‌توانند در یک بسته با قیمت ۱۰ دلار برای آیپد‌ها خریداری شوند. این بسته نرم‌افزاری برای مشتریانی عرضه می‌شود که روی آیپد‌های خود برنامه فوتوشاپ را خریداری کنند یا برنامه ادوبی فرسکو پریمیوم را از طریق اپ استور تهیه کنند. همچنین کاربران Adobe Creative Cloud می‌توانند این بسته نرم‌افزاری ادوبی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: افشای جزئیات طراحی آیفون ۱۲ پرو مکس با انتشار رندر این دستگاه

ادوبی سال گذشته فوتوشاپ را برای آیپد‌های اپل عرضه کرد. نسخه فوتوشاپ مخصوص آیپد‌های اپل به عنوان برنامه محبوب ویرایشگران حرفه‌ای عکس انتخاب شده است که با تبلت‌های اپل و Apple Pencil سازگاری زیادی دارد و همان کد‌های مخصوص فوتوشاپ روی نسخه دسکتاپ خود را دارد. برنامه فوتوشاپ هم به عنوان بهترین برنامه ویرایش و طراحی و عکس شناخته می‌شود. از طرفی، برنامه فرسکو اپلیکیشن نقاشی و طراحی ادوبی است که دارای قلم‌های زیبا برای طراحی است و پیشنهاد می‌شود که در کنار فوتوشاپ در آیپد‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ادوبی هم به این نکته اشاره کرده است که این دو برنامه می‌توانند به عنوان مکمل یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند. هر دو اپلیکیشن می‌توانند فایل‌های زیادی را ویرایش کنند و از سرویس Adobe Cloud پشتیبانی کنند.

عرضه ادوبی فرسکو و فوتوشاپ در آیپد به عنوان بسته‌های نرم‌افزاری

مارس سال جاری، ادوبی از برخی کاربران بتای خود دعوت کرد تا برنامه Illustrator این شرکت را برای آیپد به صورت آزمایشی استفاده کنند. این برنامه برای طراحان و هنرمندانی عرضه شده است که قصد طراحی لوگو یا آیکون‌های مخصوص تجارت‌ها یا فعالیت‌های خاصی را دارند و به صورت پایه قرار است برای آیپد‌ها عرضه شود. هنوز تاریخ انتشار این برنامه اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده به بازار بیاید.

در زمینه برنامه‌های موبایل، گزارش رسیده است که برنامه Rekordbox DJ از شرکت Pioneer در همکاری با دراپ‌باکس به کاربران ابری خود اجازه می‌دهد تا کار‌های خود را با این برنامه ویرایش کنند. Rekordbox برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS عرضه شده است و به تولیدکنندگان عرصه موسیقی اجازه می‌دهد تا کار‌های خود را با این برنامه بسازند و آن‌ها را ویرایش کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید