فعالیت 11 مرکز افق بقاع متبرکه کرمانشاه در فضای مجازی


فعالیت 11 مرکز افق بقاع متبرکه کرمانشاه در فضای مجازی

11 مرکز افق بقاع متبرکه در استان کرمانشاه با فعالیت‌هایی چون جزءخوانی قرآن‌کریم، تفسیر، سخنرانی، ادعیه و بیان احکام در فضای مجازی فعالیت دارند.

فعالیت 11 مرکز افق بقاع متبرکه کرمانشاه در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، 11 مرکز افق بقاع متبرکه با هدف شرکت در فعالیت‌هایی چون جزءخوانی قرآن‌کریم، تفسیر، سخنرانی، ادعیه و بیان احکام در فضای مجازی فعالیت دارند.

فعالیت‌های مراکز افق بقاع متبرکه در فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا و بسته شدن بقاع متبرکه و تعطیلی برنامه نماز جماعت و سخنرانی بوده است. کانال‌های ایجاد شده توسط این مراکز بهمنظور پوشش سخنرانی مبلغین بومی و اعزامی ماه رمضان و شرکت پرداخته است.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی، سرگروه اعزام مبلغ به استان کرمانشاه در این خصوص گفت: مراکز افق بقاع متبرکه در این استان از دهم ماه مبارک رمضان اقدام به راه‌اندازی کانال‌هایی به‌نام بقعه متبرکه در پیام‌ رسان‌های ایتا، بله و اتساپ کرده کرده‌اند که تعداد اعضای کل این کانال‌ها 1811 نفر است.

وی با اشاره به پوشش مناسب کانال‌ها از موضوعات متنوع و مطالب روز از فعالیت مدیر و مبلغین بومی و اعزامی بقعه سیده فاطمه(س) به جهت تعداد اعضاء کانال و مطالب متنوع تقدیر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق