هیگواین به تورین بازگشت؛ یوونتوس در آرامش وضعیت آینده او را بررسی می کند


هیگواین به تورین بازگشت؛ یوونتوس در آرامش وضعیت آینده او را بررسی می کند

بر اساس گزارش رومئو آگریستی، هیچ تنشی بین هیگواین و یوونتوس وجود ندارد و دو طرف در آرامش در مورد آینده تصمیم...

طرفداری - پس از توقف سری آ به دلیل ویروس کرونا، گونزالو هیگواین 29 اسفند تورین را به مقصد آرژانتین ترک کرده بود تا در کنار مادر بیمارش باشد اما با صحبت ها در مورد ادامه رقابت ها، او به تورین بازگشت.

به گزارش رومئو آگریستی، هیگواین لحظات آسانی را سپری نمی کند زیرا از سویی مادرش بیمار است و از سوی دیگر آینده او در یوونتوس مشخص نیست. با این حال رابطه او با باشگاه خوب است و همه چیز بین دو طرف آرام است. او با اطلاع باشگاه، ایتالیا را ترک کرد و با بازگشت به ایتالیا، باید 14 روز در قرنطینه خانگی بماند. پیپیتا که بعد از پایان فصل جاری هنوز یک سال قرارداد دارد، ممکن است یوونتوس را ترک کند. در حال حاضر هیچ چیزی قطعی نیست اما به نظر می رسد یوونتوس ترجیح می دهد روی یک مهاجم نوک جوان و با خصوصیاتی متفاوت تمرکز کند. وقت برای تصمیم گیری در مورد آینده او وجود دارد. او تا پایان فصل جاری در یوونتوس می ماند و با مذاکره دوستانه با مدیران یوونتوس، آینده اش را رقم می زند. در حال حاضر هیچ نگرانی بین طرفین وجود ندارد.

هیگواین در این تابستان چیزی حدود 18 میلیون یورو می ارزد. انتقال مهاجم 32 ساله به ریورپلاته و لوس آنجلس گلگسی که او را می خواهند، کمی پیچیده است اما آنها تنها تیم های خواهان پیپیتا نیستند. یوونتوس همچنان از مهاجم آرژانتینی حمایت می کند. بازگشت هیگواین نشان می دهد بین طرفین هیچ مشکلی وجود نداشته و ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر