مقایسه تست سقوط آیفون اس ای 2020 و آیفون 11 پرو مکس


مقایسه تست سقوط آیفون اس ای 2020 و آیفون 11 پرو مکس

ویدیوی تست سقوط آیفون اس ای 2020 و آیفون 11 پرو مکس ، نشان می‌دهد که کدامیک از این دو گوشی جدید اپل در افتادن از ارتفاع مقاومت بیشتری دارد. در این ویدیو می‌خواهیم مقاومت گوشی های آیفون اس ای 2020 – iPhone SE 2020 و آیفون 11 پرو مکس – iPhone 11 Pro Max... نوشته مقایسه تست سقوط آیفون اس ای 2020 و آیفون 11 پرو مکس اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

ویدیوی تست سقوط آیفون اس ای ۲۰۲۰ و آیفون ۱۱ پرو مکس ، نشان می‌دهد که کدامیک از این دو گوشی جدید اپل در افتادن از ارتفاع مقاومت بیشتری دارد.

در این ویدیو می‌خواهیم مقاومت گوشی های آیفون اس ای ۲۰۲۰ – iPhone SE 2020 و آیفون ۱۱ پرو مکس – iPhone 11 Pro Max در سقوط از ارتفاع را با یکدیگر مقایسه کنیم. شرکت اپل به تازگی از گوشی میان رده جدید خود یعنی آیفون SE 2020 با چیپست پرچمدار Apple A13 Bionic و طراحی ظاهری آیفون ۸ رونمایی کرد. در مقابل، گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس را داریم که جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین سه گانه و مشخصات بالارده محسوب می‌شود.

شرکت اپل مدعی است که در آیفون ۱۱ پرو مکس از محکم‌ترین گلس ممکن استفاده کرده است. همچنین در فریم میانی این گوشی از فولاد ضد زنگ بهره گرفته شده است. بنابراین در مقایسه با گذشته که از فریم میانی آلومینیومی استفاده می‌شد، مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد. آیفون اس ای ۲۰۲۰ هم همانطور که گفتیم طراحی و بدنه‌ای کاملا مشابه با آیفون ۸ دارد و آیفون ۸ هم یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌ها در این تست بوده است.

در ادامه، گوشی های آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون اس ای جدید در چند مرحله از پشت، از جلو و از گوشه از ارتفاع سقوط کرده‌اند تا ببینیم کدامیک از این دو گوشی جدید اپل در تست سقوط عملکرد بهتری دارند.

ویدیوی تست سقوط آیفون اس ای ۲۰۲۰ و آیفون ۱۱ پرو مکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی