فیلم لو رفته از قرنطینه 33 روزه هستی مهدوی فر + فیلم و عکس


فیلم لو رفته از قرنطینه 33 روزه هستی مهدوی فر + فیلم و عکس

رکنا: هستی مهدوی فر از دوران قرنطینه کرونایی خود یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، هستی مهدوی فر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و 29 سال سن دارد. این بازیگر از 33 روز قرنطینه خود گفت و از دوران قرنطینه خانگی خود ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد.

مهدوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "یادآوری روزهای قرنطینه ی ٣٣ روزه. فکر کنم این ویدئو رو ششم یا هفتم فرودین گرفتم.میخواستم تا ابد بمونم تو خونه . نشد . نذاشتن..."

هستی مهدوی فر: شیاطین با تمام قوا کماکان زنده هستند

او در پایان این ویدئو تخت خوابش را جلوی تلویزیون می گذارد و شروع به تماشای فیلم می کند و در خصوص این فیلم می گوید: "آخرش یکی از فیلمای مورد علاقه م رو میبینم. یه جمله ی معروفی این فیلم داره که روی مجله نوشته شده بود . اما من بهش اعتقادی ندارم . اما شدیدا به اینکه شیاطین با تمام قوا کماکان زنده هستند معتقدم. همه آنها چهره هایی معصوم عین کودکان دارند،فقط باید یاد بگیریم عین یه مادر بغلشون نکنیم . باید یاد بگیریم به اجبار دیگران و تحت تاثیر عواطف ازشون پرستاری نکنیم. و گرنه این چرخه که بی پایانه"

آثار هستی مهدوی فر

مهدوی‌فر در سریال‌های جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها، حانیه، سایه بان و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون بازی کرده که نوع هر کدام از نقش‌هایش گوناگون است. از دختری متفاوت در «سوت پایان» تا نقش یک دختر لال در «زبان مادری» ایفای نقش کرده است.

او در «مادرانه» در نقش دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد گشته، ظاهر شد. در ماجرای نیمروز نیز به ایفای نقشی متفاوت و خاکستری پرداخت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود