آخرین وضعیت لیگ های فوتبال بعد از کرونا؛ روسیه تاریخ شروع مجدد را اعلام کرد، بلژیک قهرمان را!


آخرین وضعیت لیگ های فوتبال بعد از کرونا؛ روسیه تاریخ شروع مجدد را اعلام کرد، بلژیک قهرمان را!
وضعیت شروع مجدد و قهرمانی در لیگ های روسیه،قبرس و بلژیک مشخص شد.

فدراسیون فوتبال روسیه از از ۲۱ ژوئن به عنوان زمان از سرگیری لیگ این کشور خبر داد و همه بازی ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، رقابت های لیگ روسیه از اواسط ماه مارس قبل به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

باوجود آنکه روسیه به کانون جدید ویروس کرونا تبدیل شده است و آمار مبتلایان در این کشور پهناور نگران کننده است اما فدراسیون فوتبال این کشور اصرار دارد که لیگ فوتبال را برگزار کند.

فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که ادامه لیگ این کشور در ۲۱ ژوئن برگزار خواهد شد و همه بازی های باقیمانده بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

زنیت که سردار آزمون را در اختیار دارد با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی جای دارد و بیشترین شانس را برای بالا بردن جام دارد.

روسیه بعد از آمریکا و اسپانیا بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در سراسر جهان دارد تا جایکه تاکنون ۲۶۳ هزار نفر در این کشور به ویروس مبتلا شده اند و بیش از ۲۴۰۰ نفر هم جان خود را از دست داده اند.

آخرین وضعیت لیگ های فوتبال بعد از کرونا؛ روسیه تاریخ شروع مجدد را اعلام کرد، بلژیک قهرمان را!

اعلام پایان لیگ فوتبال قبرس بدون قهرمان فصل

رقابت‌های لیگ فوتبال قبرس بدون اعلام قهرمان فصل جاری فوتبال این کشور پایان یافت.

به گزارش استاندارد، فدراسیون فوتبال قبرس روز جمعه رقابت‌های فصل جاری لیگ این کشور را پس از آنکه کارشناسان پزشکی یک سری پروتکل‌های بهداشتی را که توسط انجمن پیشنهاد شده بود رد کردند، لیگ قبرس را به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا لغو و اعلام کردند بدون اعلام تیم قهرمان، از فصل آینده دو تیم به رقابت های لیگ قبرس اضافه خواهد شد.

این در حالی است که در آلمان و بوندس لیگا رقابت ها با پنج تعویض مجاز شروع می‌شود. فدراسیون فوتبال قبرس این شرط را مطرح کرد که اگر یکی از بازیکنان به عنوان مبتلا به کرونا آلوده شود، کل تیم در انزوا دو هفته‌ای قرار می‌گیرد، از این رو تصمیم گرفته شد که از قهرمان نامی برده نشود و در آستانه پایان فصل اومونیا، آنورتوسیس، آپوئل، و آپولون چهار تیم برتر فصل بعد در اروپا بازی کنند و سهمیه اروپایی خواهند داشت.

از فصل بعد، لیگ دسته اول قبرس با دو باشگاه افزایش می‌یابد و به ۱۴ تیم می‌رسد، بنابراین در این فصل هیچ‌گونه سقوطی از لیگ نخواهد بود، اما دو تیم برتر رقابت های فوتبال دسته دوم، رتبه بالاتری را کسب می‌کنند و به لیگ برتر قبرس راه خواهند یافت.

پیشتر در هلند نیز چنین تصمیمی گرفته شد و رقابت‌ها بدون اعلام تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کرده به اتمام رسیده بود.

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی بازیکنی بود که فصل قبل مدتی در تیم آپوئل قبرس بازی کرد و تجربه بازی در لیگ فوتبال قبرس را به دست آورد.

آخرین وضعیت لیگ های فوتبال بعد از کرونا؛ روسیه تاریخ شروع مجدد را اعلام کرد، بلژیک قهرمان را!

کلوپ بروژ رسما قهرمان لیگ بلژیک شد

باشگاه کلوپ بروژ رسما قهرمانی خود را در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ لیگ بلژیک با وجود لغو این رقابت ها به خاطر ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، لیگ بلژیک نخستین لیگ اروپایی بود که تنها بعد از چند هفته از شیوع ویروس کرونا لغو شد و فدراسون فوتبال این کشور پایان آن را اعلام کرد.

کلوپ بروژ با وجود لغو لیگ بلژیک با توجه به قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی رسما به عنوان قهرمان انتخاب شد.

این باشگاه بلژیکی خبر انتخاب به عنوان قهرمان فصل را رسما اعلام کرد.

کلوپ بروژ با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی قرار داشت و این فاصله امتیازی کافی بود تا به عنوان قهرمان انتخاب شود.

همه باشگاه‌های فوتبال بلژیک با این تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور موافقت کردند و همین باعث شد تا قهرمانی کلوپ بروژ هم رسما اعلام شود.

این هفدهمین قهرمانی کلوپ بروژ در تاریخ لیگ بلژیک به شمار می آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق