دوباره پیمونته کالچو؛ در فیفا 21 هم خبری از یوونتوس نیست


دوباره پیمونته کالچو؛ در فیفا 21 هم خبری از یوونتوس نیست

طبق توافق کونامی و یوونتوس، فعلا کمپانی EA قادر به لایسنس کردن این تیم پرطرفدار در بازی فیفا...

طرفداری- کمپانی EA، سازنده سری بازی‌های فیفا، نسبت به رقیب دیرینه خود کونامی که سازنده سری بازی‌های PES است برای سال‌ها از مزیتی به نام لایسنس برخوردار بود و لایسنس اکثر تیم‌ها و لیگ‌های دنیا از برتری‌های فیفا نسبت به PES بود اما کونامی در سال 2019 با یک قرارداد تعیین‌کننده، ضربه سختی به EA وارد کرد.

کونامی پس از توافقی سه ساله با باشگاه یوونتوس، لایسنس کامل این باشگاه را برای بازی PES 2020 در اختیار گرفت و یوونتوس به عنوان اسپانسر اصلی بازی PES 2020 انتخاب شد. این یعنی EA و فیفا حتی نمی‌توانستند از نام، لوگو، رنگ پیراهن و استادیوم یوونتوس استفاده کنند و فیفا مجبور شد برای باشگاه یوونتوس که از پرطرفدارترین تیم‌های این بازی است، از نام ساختگی "پیمونته کالچو" استفاده کند. (پیمونته، نام ایالتی است که شهر تورین، شهر باشگاه یوونتوس در آن واقع شده است.)

طبیعتا استفاده از "پیمونته کالچو" لذت بازی برای گیمرهایی که عادت به استفاده از تیم یوونتوس داشتند را کم‌تر می‌کند. خبر بد برای گیمرها، این است که در فیفا 21 هم خبری از یوونتوس نیست و دوباره نام، رنگ پیراهن و لوگوی پیمونته کالچو را به جای یوونتوس خواهیم دید. به دلیل قرارداد سه ساله یوونتوس و کونامی، حداقل برای دو سری آینده فیفا، خبری از یوونتوس نخواهد بود. البته خبر خوب این جاست که نام، چهره و توانایی بازیکنان "پیمونته کالچو" جعلی نخواهد بود و می‌توانیم همچنان شاهد حضور ستارگانی چون کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در فیفا 21 باشیم.

دوباره پیمونته کالچو؛ در فیفا 21 هم خبری از یوونتوس نیستمقایسه کریستیانو رونالدو و یوونتوس در فیفا 20 و PES2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...