خدمات روان درمانی در کدهای 900050 تا 900096 توسط روانشناس بالینی و روانپزشک در بیمارستان، قابل ارائه و پرداخت می باشد


خدمات روان درمانی در کدهای 900050 تا 900096 توسط روانشناس بالینی و روانپزشک در بیمارستان، قابل ارائه و پرداخت می باشد

براساس مصوبه هیات وزیران و استاندارد ابلاغی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خدمات روان درمانی فردی و گروهی در کدهای (900050) تا (900096) کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت، توسط روانپزشک و روانشناس بالینی در بیمارستان براساس استاندارد ابلاغی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل ارایه می باشد.

خدمات روان درمانی در کدهای 900050 تا 900096 توسط روانشناس بالینی و روانپزشک در بیمارستان، قابل ارائه و پرداخت می باشد
تاکنون خدمات روان درمانی فردی و گروهی در کدهای 900050 تا 900096 توسط روانپزشکان و بویژه روانشناسان بالینی، قابل پرداخت نبود و لذا اگر این خدمات ارائه می شد، پرداختی به این خدمات تعلق نمی گرفت و درصورتی که به دلیل عدم پرداخت تعرفه، این خدمات ارائه نمی شد، بیمار از خدمات مورد نظر محروم شده بود.

این مشکل، از سال گذشته با تلاش و مکاتبات انجام شده از سوی معاونت درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و همچنین واحد روانشناسی مرکز روانپزشکی رازی با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مطرح و با پیگیری و حمایت معاونت درمان و توانبخشی دانشگاه و مسئولان بیمارستان رازی، موافقت مقام عالی وزارت بهداشت کسب و در ادامه، مصوبه هیات دولت برای اجرای تعرفه این خدمات دریافت شد.

براساس این گزارش، درپی تصویب و ابلاغ مجوز پرداخت خدمات مربوط به کدهای 900050 تا 900096 ، مدیر مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی و مسئول واحد روانشناسی این مرکز با ارسال نامه و پیام به دکتر « بیژن خراسانی » معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، از پیگیری و حمایت این معاونت در جهت رفع مشکلات مربوط به مطالبات حرفه ای روانشناسان، تشکر و قدردانی کردند.

غلامرضا قاسمی مدیر مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی طی نامه ای به دکتر خراسانی، از حمایت و پیگیری مجدانه ایشان در به ثمر رساندن مطالبات حرفه ای کارکنان روانشناسی مرکز رازی در خصوص اجرای تعرفه خدمات مربوط به کدهای 900050 تا 900096 ، قدردانی کرد.

ارسلان احمدی مسئول واحد روانشناسی مرکز رازی نیز در پیام خود به معاون درمان دانشگاه تاکید کرده است که " بدوش شک این موفقیت بزرگ جامعه روانشناسان، حاصل زحمات و پیگیری های ارزشمند جنابعالی و از طرفی مکاتبات متعدد واحد روانشناسی مرکز روانپزشکی رازی و طرح مستقیم موضوع با مقام عالی وزارت محترم بهداشتی و درمان در بازدید سال گذشته از این مرکز بود."

وی همچنین خطاب به دکتر خراسانی یادآوری کرده است که این موفقیت، با حمایت های همیشگی و دستور حضرتعالی، زمینه اجرایی شدن و درآمدزایی فزاینده ای را برای مرکز روانپزشکی رازی به ارمغان خواهد آورد.




نامه مسئول واحد روانشناسی مرکز رازی به رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

جناب آقای دکتر محمد حاتمی
رئیس محترم سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور
سلام علیکم

احتراما ضمن قبولی طاعات و عبادات و تشکر و قدردانی از تلاش و پیگیریهای مجدانه جنابعالی در جهت مطالبات حرفه ای روان شناسان و مشاوران، در پیوست مصوبه هیئت محترم وزیران در خصوص ثبت کدهای خدمتی ۹۰۰۰۵۰ تا ۹۰۰۰۹۶ توسط روانپزشکان و روان شناسان تقدیم می گردد.

بدون شک این موفقیت بزرگ جامعه روان شناسان حاصل زحمات و پیگیریهای ارزشمند جنابعالی و از طرفی مکاتبات متعدد واحد روان شناسی مرکز روانپزشکی رازی و طرح مستقیم موضوع با مقام عالی وزارت محترم بهداشت و درمان در بازدید بهمن ماه سال گذشته از این مرکز بود که این موفقیت را به حضرتعالی و همه همکاران متعهد روان شناس و مشاور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

برای گروه روان شناسی این مرکز بسی افتخار است که خود را در راستای تحقق اهداف و حمایت از سیاست های آن سازمان قرار دهد. برای شما از خداوند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت دارم.

با تشکر و تقدیم احترام
ارسلان احمدی. مسئول واحد روانشناسی مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی