بررسی حقوق دریافتی دیاباته و میلیچ از استقلال


بررسی حقوق دریافتی دیاباته و میلیچ از استقلال

دیاباته و میلیچ دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال با دریافت مطالباتشان در جمع آبی پوشان ماندگار شدند و با شروع تمرینات کنار بازیکنان خواهند بود. نوشته بررسی حقوق دریافتی دیاباته و میلیچ از استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بررسی حقوق دریافتی دیاباته و میلیچ از استقلال

ریز پرداخت دیاباته و میلیچ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۶:۴۱
بررسی حقوق دریافتی دیاباته و میلیچ از استقلال

دیاباته و میلیچ دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال با دریافت مطالباتشان در جمع آبی پوشان ماندگار شدند و با شروع تمرینات کنار بازیکنان خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتفاقاتی که در آخرین روزهای هفته گذشته افتاد خیال استقلالی‌ها بابت ادامه همکاری با میلیچ و دیاباته دو بازیکن خارجی این تیم را آسوده کرد تا آبی‌ها بدانند در صورت شروع تمرینات این دو خارجی خود را در خدمت خواهند داشت.

باشگاه استقلال که پرداختی به دو بازیکن خارجی‌اش را آغاز کرد، میزان مطالبات هرویه میلیچ مدافع کروات خود را به حداقل رساند تاجایی که می‌توان گفت قرارداد این بازیکن نزدیک به تسویه حساب قرار دارد و باتوجه به مدت زمان باقی مانده از لیگ برتر، این بازیکن مشکلی بابت مطالبات معوقه نخواهد داشت.

شیخ دیاباته که در آخرین اولتیماتومی که از سوی وکیلش به باشگاه داده بود، آبی‌ها ملزم به پرداخت مبلغ ۲۴۰ هزار دلار شامل ۵ ماه حقوق معوقه و دستمزد وکیل خود کرده بود که آخرین تاریخ برای تسویه این مبلغ ۲۶ اردیبهشت (روز جمعه) بود.

باشگاه استقلال همانطور که اعلام داشته بود مبلغ مزبور را باید به صورت قسمت‌های ۱۰ هزار دلاری به حساب وی در کشور امارات واریز می‌کرد تا حساب دیاباته دچار مشکل و یا مسدود نشود. تا روز پنجشنبه ۴۰ و در روز پنجشنبه نیز ۴۰ هزار دلار دیگر به حساب وی واریز شد تا میزان پرداختی‌ به این بازیکن از مطالباتش به ۸۰ هزار دلار برسد.

کمیته روابط بین الملل باشگاه استقلال پس از آن با وکیل دیاباته وارد مذاکره شد و این مذاکره منتج به این نتیجه شد که این مدت برای یک هفته دیگر تمدید شود.

استقلالی‌ها از فردا (یکشنبه) باقی مانده مطالبات دیاباته را که از طریق اسپانسر تهیه شده و در اختیار این باشگاه قرار دارد در پارت‌های ۱۰ هزار دلاری به حساب وی در امارات واریز خواهد کرد تا مطالبات دیاباته هم تسویه شود.

شواهد نشان می‌دهد این دو بازیکن مشکلی با باشگاه خود نداشته و در صورت اعلام زمان آغاز تمرینات به تهران باز گشته و آماده شرکت در مسابقات می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403