بیش از 500 طرح اشتغال‌زا در خلخال اجرا شد


بیش از 500 طرح اشتغال‌زا در خلخال اجرا شد

اردبیل _ ایرنا _ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خلخال گفت: در سال گذشته با کمک‌های اعتباری کمیته امداد بیش از 500 طرح اشتغال‌زا در این شهرستان اجرا شد.

صفر فتح‌الله‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها در راستای اجرای طرح خودکفایی خانوارهای تحت پوشش با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان اجرا شد.

او گفت: حمایت مالی از صاحبان طرح‌های اشتغال‌زای خسارت‌دیده از کرونا در دستور کار قرار گرفته و به واحدهای تولیدی غیرفعال و یا نیمه‌فعال راه‌اندازی شده از محل اعتبارات تسهیلاتی این نهاد حمایتی کمک خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار خانوار خلخال تحت پوشش کمیته امداد امام خلخال هستند، اظهارداشت: به کارفرمایانی که اقدام به جذب نیروی کاری خود از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کنند ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره بانکی به ازای جذب هر نفر پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از شیوع بیماری کرونا در جامعه کمیته امداد امام اقدام به توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ سبد کالایی و حمایتی در بین خانوارهای تحت پوشش کرده است.

او همچنین افزود: در ماه مبارک رمضان نیز کمیته امداد امام با رعایت موازین بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا و نظارت کامل بهداشت محیط اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بیش از سه هزار بسته غذا و افطاری گرم در بین محرومان کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است