پوشش ویژه برنامه های شب قدر به همت کانون های مساجد در شبکه های اجتماعی


پوشش ویژه برنامه های شب قدر به همت کانون های مساجد در شبکه های اجتماعی

سقا گفت: ویژه برنامه های شب قدر به همت فعالان کانون های مساجد در گروه ها و کانال های مختلف شبکه های اجتماعی پوشش دادند و تلاش شد تا شاهد مشارکت عمومی برای برپایی این مراسم های پرفیض باشیم.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های شب قدر به همت فعالان کانون های مساجد در گروه ها و کانال های مختلف شبکه های اجتماعی پوشش دادند و تلاش شد تا شاهد مشارکت عمومی برای برپایی این مراسم های پرفیض باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد از طریق شبکه های مجازی پیگیری می شود و فعالان کانون های مساجد با حضور در شبکه های اجتماعی تلاش کرده اند تا رخوتی در برنامه ها به وجود نیاید.

این مقام مسئول افزود: ویژه برنامه های متعددی در شبکه های مجازی به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با ماه مبارک رمضان و به خصوص در شب های قدر انجام شد.

سقاء خاطر نشان کرد: هیچ یک از برنامه های دینی و قرآنی کانون های مساجد تعطیل نشد و حتی مشارکت آحاد مختلف مردم در این برنامه ها به مدد شبکه های اجتماعی افزایش نیز داشت.

وی یادآور شد: البته در شهرهای که وضعیت سفید دارند برخی از برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در مساجد انجام می شود اما برنامه های دینی در فضای مجازی نیز تعطیل نیست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: تاکنون تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب از شبکه های اجتماعی پیگیری می شد و تلاش می کنند تا فرهنگ غربی را در زندگی اسلامی مردم وارد کنند که با چنین برنامه های دینی این توطئه ها خنثی می شوند.

سقاء اذعان داشت: جهاد نوجوانان و جوانان مسجدی در عرصه های مختلف مبارزه و تلاش بدون خستگی ادامه دارد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز