تولید روزانه 2 هزار جفت دستکش یکبارمصرف در کانون افق زنجان


«بهمن اکبری» گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) در زنجان روزانه 2 هزار جفت دستکش یکبارمصرف تولید و در بین مردم توزیع می کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری افق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مسجد و فعالیت های کانون شده است، ادامه داد: با این وجود از زمان شیوع ویروس بچه های مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برای تهیه اقلام بهداشتی و سبدهای غذایی در مسجد حاضر می شود.

تولید روزانه 2 هزار جفت دستکش یکبارمصرف در کانون افق زنجان

بهمن اکبری با بیان اینکه ضدعفونی مسجد و معابر اطراف آن با همت بچه های مسجد انجام می شود، تصریح کرد: هر شب ضدعفونی محلات و سطح شهر به دست بچه های مسجد انجام می شود تا بتوانیم سهمی در مقابله با این ویروس داشته باشیم.

اکبری با اشاره به اینکه از زمان شیوع این ویروس بسته های غذایی و اقلام بهداشتی از محل کمک های مردمی تهیه و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون هفت هزار بسته بهداشتی و 1500 بسته غذایی از طریق این کانون توزیع شده است.

تولید روزانه 2 هزار جفت دستکش یکبارمصرف در کانون افق زنجان

به گفته وی، اعضای کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) در زنجان روزانه 2 هزار جفت دستکش یکبارمصرف تولید و در بین مردم توزیع می کنند.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا