بهروز غریب پور در قرنطینه


موسیقی ما - «بهروز غریب‌پور» در هنر ایران به دلایل مختلف،‌ نامی مهم است. او تا کنون 10 بنای در حال ویرانی را تبدیل به فضاهای هنری کرده که از جمله‌ی آن تبدیل کشتارگاه تهران به فرهنگسرای بهمن و همچنین تبدیل پادگان ایرانشهر به خانه هنرمندان ایران است. او در تئاتر نیز فعالیت‌های بسیار انجام داده و آثار بی‌شماری خلق کرده است. از این گذشته تئاتر...

موسیقی ما - «بهروز غریب‌پور» در هنر ایران به دلایل مختلف،‌ نامی مهم است. او تا کنون ۱۰ بنای در حال ویرانی را تبدیل به فضاهای هنری کرده که از جمله‌ی آن تبدیل کشتارگاه تهران به فرهنگسرای بهمن و همچنین تبدیل پادگان ایرانشهر به خانه هنرمندان ایران است. او در تئاتر نیز فعالیت‌های بسیار انجام داده و آثار بی‌شماری خلق کرده است.

از این گذشته تئاتر عروسکی در ایران با آثار اوست که معنا می‌گیرد. اما نقش او در موسیقی ایران نیز بسیار است. او سال‌هاست که اپراهای متعددی را روی صحنه برده، آن‌قدر که می‌توان با اطمینان گفت: «ایران هم جزو کشورهایی است که اپرای ملی دارد.» او در سال 83 برای اولین بار اپرای «رستم و سهراب» را به شیوه‌ی ماریونت در تالار فردوسی که به همین منظور ساخته شد، روی صحنه برد و تاکنون آثارِ بسیاری در این زمینه را با سفارش به آهنگ‌سازانِ نامی اجرا کرده است. او همواره فعالیت‌های متعددی دارد؛ برای همین هم «قرنطینه» خلوتی برای‌ش فراهم کرده است که بیش از گذشته به کارهایی دیگر بپردازد. لحظاتی از زندگی این هنرمند را در روزهای آغشته به کووید 19 ببینید.  

 
اثری از:
سایت موسیقی ما
کاور ویدیو:
بهروز غریب پور در قرنطینه
تدوین:
محسن معرفی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج