وجود ناپاک اسرائیل تهدید بزرگی برای بشریت است


وجود ناپاک اسرائیل تهدید بزرگی برای بشریت است

رئیس سازمان اصغریه پاکستان در بیانیه‌ای وجود نحس رژیم اشغالگر اسرائیل را بزرگترین تهدید پیش روی امنیت و بقای بشریت برشمرد.

وجود ناپاک اسرائیل تهدید بزرگی برای بشریت استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، رئیس سازمان اصغریه پاکستان در بیانیه‌ای وجود نحس رژیم اشغالگر اسرائیل را بزرگترین تهدید پیش روی امنیت و بقای بشریت برشمرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد «محسن علی اصغری» رئیس سازمان اصغریه پاکستان در بیانیه‌ای به مناسبت آغاز هفته «قدس» در پاکستان گفت: در سال ۱۹۴۸ یک رژیم جعلی با غصب سرزمین فلسطین به وجود آمد که قدرت‌های استکباری آمریکا و انگلیس نقش مهمی در تاسیس آن دارند، امروز وجود ناپاک این رژیم غیرقانونی تهدیدی بزرگ برای انسانیت و اسلام است.
وی افزود: آمریکا همواره برای به رسمیت شناساندن رژیم جعلی و غیر قانونی اسرائیل دست از توطئه برنداشته و همواره شریک جنایات رژیم کودک کش اسرائیل بوده است، اما با وجود همه این توطئه‌های آمریکا و متحدانش هنوز هم بسیاری از کشور‌ها این رژیم غیرقانونی را به رسمیت نمی‌شناسند و هیچ انسان غیرتمندی موجودیت اسرائیل را قبول نخواهد کرد.
وی با اشاره به موضع ضد اسرائیلی «محمد علی جناح» بنیانگذار و رهبر بزرگ پاکستان تاکید کرد: مردم و دولت پاکستان همچنان اسرائیل را رژیم غاصب و غیر قانونی می‌دانند از این رو هیچگاه از حمایت اخلاقی و سیاسی و انسانی خود از مردم فلسطین دست نخواهند کشید.
وی گفت: اقدامات آمریکا پس از موجودیت اسرائیل در منطقه اثبات کرد که اسرائیل به مانند پادگان ارتش آمریکاست که از طریق آن می‌خواهد بر منطقه تسلط داشته باشد، اما مردم فلسطین با کمک جبهه مقاومت اسرائیل را نابود خواهند کرد.
وی در بخش پایانی این بیانیه خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان بویژه مردم پاکستان امسال نیز با وجود شرایط ویژه ناشی از کرونا با برگزاری روز جهانی قدس، علیه جنایات رژیم ناپاک اسرائیل فریاد بلند خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات