استاندار:تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری از مزیت‌های پرتودهی گاما بهره‌مند شوند


استاندار:تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری از مزیت‌های پرتودهی گاما بهره‌مند شوند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود برخی از مزیت های صنعتی در استان گفت: تولیدکنندگان بخش‌های کشاورزی و صنعت این استان از مزیت‌های پرتودهی گاما آگاه و بهره‌مند شوند

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وجود شرکت پرتودهی گاما در این استان مزیتی برای کل کشور و به‌خصوص استان‌های همجوار است.

وی افزود: کشاورزان و باغداران با پرتودهی تولیدات خود می‌توانند از ارزان‌فروشی محصولات به دلالان خودداری و نسبت به ارایه آن به بازار با قیمت مطلوب اقدام کنند.

عباسی تصریح کرد:‌ فرمانداران شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در دوران پساکرونا با برگزاری همایش‌های تخصصی نسبت به معرفی و تشریح مزیت‌های پرتودهی گاما برای کشاورزان،باغداران و تولیدکنندگان سایر بخش‌های استان اقدام کنند.

وی یادآور شد: دولت، مردم و بخش در دوران شیوع ویروس کرونا همکاری مطلوبی با یکدیگر در راستای جلوگیری از گسترش این ویروس و تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن داشته‌اند که قابل قدردانی است.

ستاندار چهارمحال و بختیاری با استقبا ل از بیان انتقادهای سازنده اظهار داشت: بیان هر انتقاد نیازمند یک پیشنهاد سازنده اجرایی نیز است.

عباسی گفت: بخش خصوصی مشکلات خود را شناسایی و راهکارهای رفع آن را برای تصویب در کمیته‌های ملی و استانی ارایه کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بجز شهرک صنعتی کوهرنگ، آب مورد نیاز تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از منابع زیرزمینی تامین می‌شود.

محمد فلاح تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری با توان تامین ۱۴ درصد آب مورد نیاز شهرک‌ها و نواحیصنعتی استان رتبه ۳۰ کیور را دارد.

وی افزود: آب مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری با سه هزار و ۷۰۰ هکتار وسعت یک‌هزار و ۷۱۸ لیتر بر ثانیه بود که از این میزان هم‌اینک تنها ۲۲۵ لیتر بر ثانیه تامین می‌شود.

فلاح تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری با یک درصد جمعیت و وسعت کشور هم‌اکنون سه درصد صنایع ایران را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جای داده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار برابر ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان در این شهرک‌های صنعتی مشغول کار هستند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟