بزودی؛ آغاز طرح ملی و قرآنی 1454


بزودی؛ آغاز طرح ملی و قرآنی 1454

طرح ملی و قرآنی 1454، با محوریت آیات کاربردی و موضوعی قرآن کریم با شعار خانواده و آرامش بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ جلسه سیاستگذاری طرح ملی انس با قرآن کریم 1454 در یکهزار و چهارصد و پنجاه و چهارمین سال نزول قرآن با حضور اعضا اتاق فکر طرح در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.
در جلسه هماهنگی و هم افزایی طرح ملی انس با قرآن کریم 1454 مقرر گردید، 5 کمیته شامل کمیته‌های پشتیبانی و اجرائی، علمی و محتوایی،روابط عمومی و فضای مجازی، برنامه سازی و نهادها و معاونت استانها و شبکه های سیما جهت بازدهی کمی و کیفی طرح تشکیل گردد.


امسال شروع طرح از 30خرداد ماه با محوریت آیات کاربردی و موضوعی قرآن کریم در خصوص گفتمان قرآنی در جامعه و بین مردم با شعار خانواده و آرامش با هماهنگی تمام شبکه های سیما ،صدا وسیما مراکز استان ها و نهادهای قرآنی کشور در 32 استان کشور برگزار خواهد شد و به مدت دو ماه تا سی مرداد ماه ادامه خواهد داشت.


طرح درس شامل موضوعات و آیات کاربردی قرآن ،برگزاری مسابقه روزانه از شبکه های سیما در آیتم های مختلف و همچنین مسابقه های جانبی مانند خطاطی ،داستان نویسی از بخش های طرح قرآنی 1454 خواهد بود.
برگزاری آزمون سراسری مفاهیم موضوعی قرآن کریم در بقاع متبرکه از دیگر برنامه های طرح ملی و قرآنی 1454 در امسال می باشد.

شایان نذکر است مراسم اختتامیه طرح ملی و قرآنی 1454 شهریور ماه سال جاری در حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی