آمار ابتلا به کرونا در فارس به 4770 نفر رسید


آمار ابتلا به کرونا در فارس به 4770 نفر رسید

همتی گفت: با شناسایی 147 مورد جدید در 24 ساعت گذشته، آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به چهار هزار و 770 نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، بعد از ظهر امروز (شنبه 27 اردیبهشت)، ضمن حضور در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد: با شناسایی 147 مورد جدید در 24 ساعت گذشته، آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به چهار هزار و 770 نفر افزایش یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به 93 مورد از آمار اخیر به شیراز، بیان کرد: تا کنون 98 نفر به دلیل ابتلا به این ویروس در فارس جان باخته اند و خوشبختانه در 9 روز گذشته، آمار فوتی در استان به دلیل ابتلا به کرونا نداشته ایم.

وی اضافه کرد: تا کنون سه هزار و 983 نفر از مبتلایان بستری شده و ایزوله خانگی در استان فارس بهبود یافته اند اما لازم است تا شهروندان به افزایش سیر ابتلا توجه داشته باشند و اقدامات بهداشتی لازم را با جدیت به انجام برسانند.

همتی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک برای تردد در سطح شهر، اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر حضوری، راهکار مطلوبی برای مقابله با شیوع کرونا است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر