اهدای « بسته های مهربانی» به نیازمندان در شب های قدر


اهدای « بسته های مهربانی» به نیازمندان در شب های قدر

پیرخندان از اهدای « بسته های مهربانی» بین نیازمندان همزمان با شب های قدر خبرداد.

«مژگان پیرخندان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا به خبرنگار شبستان گفت: مسجد روستا به همت اعضای کانون ضدعفونی شده و پذیرای برگزاری مراسم شب قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری انصار الزینب(س) لنگرود افزود: این مراسم در شب‌های ۱۹ و ۲۱رمضان در مسجد برگزار و به‌صورت زنده از فضای مجازی و کانال مسجد پخش شد و در شب بیست و سوم نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح «بسته‌های مهربانی» تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مواسات مومنانه و همزمان با شب‌های قدر، بسته‌های معیشتی در قالب این طرح تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

به گفته پیرخندان ارزش ریالی هر بسته که به نیت ۱۴معصوم تهیه شد، ۱۵۰هزار تومان است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم دوخت ماسک این هفته به همت خواهران عضو کانون آغاز می‌شود تصریح کرد: در این مرحله ۲۰۰عدد ماسک تهیه شده و بین اهالی روستا توزیع می‌شود.

پیرخندان در ادامه به تشریح برنامه‌های رمضانی کانون انصارالزینب(س) پرداخت و اعلام کرد: روزانه یک ختم قرآن کریم به همت اعضای کانون در کانال مجازی مسجد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه احادیث خبر داد و گفت: همچنین روزانه یک حدیث در شبکه‌های مجازی ارسال می‌شود و در پایان ماه رمضان و همزمان با عید سعید فطر، سوالات مربوط به احادیث ارسال شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز