آموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندروید


آموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندروید

برای حذف گروه در واتساپ باید چند مرحله ساده را طی کنید. در این مطلب مراحل انجام این کار را برای شما توضیح داده‌ایم. پس با ما همراه باشید. امروزه اپلیکیشن واتساپ یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام رسان است. با ایجاد گروه در این پیام رسان می‌توان به صورت گروهی با مخاطبین ارتباط برقرار کرد.... نوشته آموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و...

برای حذف گروه در واتساپ باید چند مرحله ساده را طی کنید. در این مطلب مراحل انجام این کار را برای شما توضیح داده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

امروزه اپلیکیشن واتساپ یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام رسان است. با ایجاد گروه در این پیام رسان می‌توان به صورت گروهی با مخاطبین ارتباط برقرار کرد. گاهی اوقات ممکن است شما گروهی در WhatsApp ساخته باشید و به دلایل مختلف بخواهید آن گروه را حذف کنید. برای انجام این کار با ما همراه باشید.

تنها در صورتی می‌توانید گروهی را در WhatsApp پاک کنید که آن گروه را خودتان ایجاد کرده و یا ادمین آن باشید. ساختن گروه در واتساپ روش عالی برای گفتگوی گروهی با تعداد زیادی از دوستان و مخاطبین است. در این گروه‌ها می‌توان چیزهای زیادی نظیر تصویر، ویدیو و برنامه به اشتراک گذاشت. حذف گروه در واتساپ شما را ملزم می‌کند که هر یک از اعضای آن را یکی یکی حذف کنید و بعد خودتان از آن گروه خارج شوید.

گروه‌های WhatsApp امکان تبادل پیام‌های گروهی، تعویض عکس و همچنین اطلاع رسانی‌های مهم در مورد محل کار، مدرسه یا اجتماع را برای شما آسان می‌کنند. اما ممکن است گاهی بنا به دلایل مختلف قصد پاک کردن گروه واتساپی را داشته باشید. برای حذف کردن گروه در این پیام رسان باید چند مرحله را طی کنید. در اینجا می‌توانید نحوه انجام این کار را بررسی کنید.

روش حذف گروه در واتساپ

در گوشی خود واتساپ را باز کنید و بعد روی قسمت گفتگوها – Chats را لمس کنید. سپس روی گروهی که قصد حذف آن را دارید ضربه بزنید. سپس در بالای صفحه روی کلمه Group – گروه را لمس کنید.
آموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندرویدآموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندروید به پایین صفحه رفته و در گروه مورد نظر روی یکی از اسم‌ها ضربه بزنید. سپس گزینه Remove from Group را بزنید و بعد حذف را تایید کنید.
آموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندرویدآموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندروید مراحل فوق را برای تک تک اعضای دیگر گروه انجام دهید. پس از حذف تمام اعضای، خودتان نیز با انتخاب گزینه Exit Group از گروه خارج شوید.
آموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندرویدآموزش حذف گروه در واتساپ برای آی او اس و اندروید اکنون گزینه حذف گروه را مشاهده خواهید کرد، روی آن ضربه بزنید و بعد آن را تایید کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید