پهلوگاه اتوبوس پایانه شمشیری - شهر اندیشه ایجاد شد


پهلوگاه اتوبوس پایانه شمشیری - شهر اندیشه ایجاد شد

تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 9 تهران گفت: پهلوگاه اتوبوس در مبداء خط پایانه شمشیری- شهر اندیشه در خیابان قزوین با هدف تسهیل در دسترسی ایمنی شهروندان به اتوبوس های این خط ایجاد شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه۹، «فرزاد فرهادیان» با اعلام این خبر گفت: محدوده سه راه آذری یکی از نقاط مهم تبادل سفر در شهر تهران و شهرک های اقماری است که در طول سنوات پیشین به صورت غیرکارشناسی ایستگاه مبداء خط پایانه شمشیری – شهر اندیشه در خیابان شاهپروری در محله امامزاده عبدالله(ع) استقرار یافته بود.

وی افزود: روزانه مسافران زیادی برای استفاده از این ایستگاه مسافت زیادی را از سه راه آذری تا خیابان شبیری طی می کردند که این امر موجبات نارضایتی مسافران و همچنین ساکنان حریم ایستگاه را فرآهم کرده بود.

فرهادیان تاکید کرد: با توجه به درخواست های شهروندان و در راستای ایجاد تسهیلات لازم برای ترغیب آنها به استفاده از حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ با هماهنگی پلیس راهور نسبت به جانمایی و احداث پهلوگاهی به مساحت۱۰۰ مترمربع در خیابان قزوین، روبروی ساختمان شعبه شماره ۶تامین اجتماعی برای استفاده ایمن شهروندان از اتوبوس های خط شمشیری - شهر اندیشه اقدام کرده است.

منطقه ۹ در غرب شهر تهران قرار دارد؛ این منطقه از ۲ ناحیه تشکیل شده است و دارای ۸ محله است که فرودگاه مهرآباد، پادگان جی، پارک المهدی از مهمترین محلات این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403