چگونه نماز شب بخوانیم؟ + اینفوگرافیک


چگونه نماز شب بخوانیم؟ + اینفوگرافیک

صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، اینفوگرافیکی درباره چگونگی خواندن نماز شب را منتشر کرد.

چگونه نماز شب بخوانیم؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خواندن نماز شب یکی از کار‌های مستحبی است که در دین اسلام بسیار به آن سفارش شده و روح انسان را به درجات بالای معنوی می‌رساند. علما و عرفایی که به دستاورد‌های مهم علمی و معنوی رسیده‌اند خواندن نماز شب را به افراد بسیار سفارش کرده‌اند.

صفحه اینستاگرامی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با انتشار اینفوگرافیکی، روش خواندن نماز شب را بازنشر داد.

بیشتر بخوانید: انقلابی‌گری واقعی را از رهبر انقلاب بیاموزیم

بر اساس این اینفوگرافیک، زمان نماز شب از نیمه شب شرعی تا قبل از اذان صبح است؛ این نماز ۱۱ رکعت بوده که ۸ رکعت آن به صورت چهار نماز دو رکعتی که مانند نماز صبح خوانده می‌شود، یک نماز دو رکعتی اما به نیت نماز شفع و در پایان یک نماز یک رکعتی به نیت نماز وتر خوانده می‌شود و در قنوت آن مستحب است که فرد استغفار و برای ۴۰ مومن دعا کند.

حتی به جای آوردن قضای این نماز نیز ثواب داشته و خواندن نماز مستحبی با وجود اینکه فردی نماز قضای واجب به گردن داشته باشد بلامانع عنوان شده است. همچنین در این اینفوگرافیک نکات دیگری درباره طریقه ادا کردن نماز شب مطرح شده است.

در ادامه اینفوگرافیک و پست منتشر شده توسط صفحه نوجوان را مشاهده می‌کنید:

" چطور نماز شب بخوانیم؟ برای اطلاعات بیشتر و جزئیات نماز می‌توانید به مفاتیح‌الجنان مراجعه کنید. "

چگونه نماز شب بخوانیم؟ + اینفوگرافیک

چگونه نماز شب بخوانیم؟ + اینفوگرافیک

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه