دیوید برویو: از دست دادن دویزیوسو اشتباه بزرگی است


موتوجی‌پی ایران – دیوید برویو، مدیر تیم سوزوکی، در مصاحبه خود بیان کرد که از دست دادن موتورسوار با تجربه‌‌ای مانند آندره دویزیوسو ، اشتباه بزرگی از جانب تیم دوکاتی می‌باشد. با توجه به تمدید قرارداد اکثر موتورسواران با تیم‌های سابق خود، تیم دوکاتی با کمبود گزینه‌های مناسب برای جذب موتورسوار در این فصل رو به رو شد. در این شرایط تصور می‌شد که این...

موتوجی‌پی ایران – دیوید برویو، مدیر تیم سوزوکی، در مصاحبه خود بیان کرد که از دست دادن موتورسوار با تجربه‌‌ای مانند آندره دویزیوسو ، اشتباه بزرگی از جانب تیم دوکاتی می‌باشد.

با توجه به تمدید قرارداد اکثر موتورسواران با تیم‌های سابق خود، تیم دوکاتی با کمبود گزینه‌های مناسب برای جذب موتورسوار در این فصل رو به رو شد. در این شرایط تصور می‌شد که این تیم، قرارداد خود را با موتورسوار خود، یعنی آندره دویزوسو، تمدید کند اما طبق گزارشات اخیر که از رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده است، احتمال پیوستن این موتورسوار به تیم کی تی ام نیز وجود دارد.

مدیر برنامه دویزیوسو در گفت و گوی اخیر خود بیان کرد که عجله‌ای برای مذاکره با تیم دوکاتی ندارد و آن مقدار که دوکاتی به دویزوسو نیاز دارد، دویزیوسو به این تیم نیاز ندارد.

برویو در این باره گفت:

فکر می‌کنم دویزیوسو ثابت کرده که موتورسواری است که شانس بالایی برای پیروزی دارد. او در سال‌های اخیر نتایج خوبی داشته و پا به پای مارک مارکز پیش رفته است. بنابراین، می‌توان گفت که حضور وی برای دوکاتی نیاز است.

من نمی‌دانم دوکاتی با چه مسائلی رو به رو است. شاید مشکلات اقتصادی یا موارد دیگر باعث شده تا همچین تصمیمی گرفته شود. قطعا تیم دوکاتی ارزیابی‌های خود را انجام می‌دهد اما از نظر من، دویزیوسو به لحاظ ورزشی گزینه بسیار مناسبی است.

دیوید برویو: از دست دادن دویزیوسو اشتباه بزرگی استدیوید برویو: از دست دادن دویزیوسو اشتباه بزرگی است

کال کراچلو، آندره دویزیوسو و مارک مارکز – موتوجی پی قطر 2019

واکنش رئیس تیم کی تی ام به شایعه جذب دویزیوسو

اما رئیس تیم کی تی ام در واکنش به شایعات منتشر شده، حفظ ترکیب فعلی تیم‌های کی تی ام را اولویت اول خود دانست. اگرچه احتمال پیوستن دویزیوسو را رد نکرد.

وی در این باره گفت:

شرایط پیش آمده جذب موتورسوار از تیم‌های دیگر را دشوار کرده است زیرا مسابقه‌ای برگزار نشده تا با توجه به آن عملکرد موتورسواران را مقایسه کنیم. ما اکنون در حال مذاکره با موتورسواران خود هستیم و باید بگویم که هدف اصلی ما تمدید قراردادهای فعلی است. این طبیعی است که به گزینه‌های دیگر فکر کنیم اما اولویت ما چیز دیگری است.

جایگزین کردن موتورسواری دیگری با پول اسپارگارو نقشه دوم ماست و اگر می‌خواهید همیشه موفق باشید، می‌بایست انرژی خود را برای عملی کردن نقشه اول بگذارید.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403