جلب کمک های مومنانه در تهیه کتاب برای دانش آموزان نیازمند


جلب کمک های مومنانه در تهیه کتاب برای دانش آموزان نیازمند

رضا عیدی گفت: از آنجایی که خانواده های نیازمند بی سرپرست  قادر به خرید کتاب تحصیلی برای فرزندان خود نیستند بنابراین تصمیم داریم با جمع آوری کمک های مومنانه، برای دانش آموزان نیازمند کتاب  تحصیلی خریداری کنیم.

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که شیوع کرونا مردم فقیر را بیش از پیش نیازمند تر کرده است و خانواده های نیازمند بی سرپرست قادر به خرید کتاب تحصیلی برای فرزندان خود نیستند بنابراین تصمیم داریم با جمع آوری کمک های مومنانه، کتاب تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند خریداری کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد کهنوج افزود: در همین راستا به سراغ کشاورزان روستا رفته و از آنها درخواست کردیم تا زکات محصول گندم خود را به خرید کتاب برای ۲۰ نفر از دانش آموزان نیازمند بی سرپرست اختصاص دهند تا با اقدام خیرخواهانه آنها، این تعداد دانش آموز نیازمند بتوانند در سال تحصیلی جدید با خیالی آسوده مشغول به تحصیل شوند.


وی بیان کرد: تهیه کتاب برای هر دانش آموز مقطع راهنمایی ۵۰ هزار تومان هزینه دارد و این دانش آموزان به در سال تحصیلی پیش رو برای ورود به مقطع تحصیلی راهنمایی با مشکل تهیه کتاب مواجه هستند امیدواریم با قول مساعد کشاورزان بتوانیم مشکل این دانش آموزان را حل کنیم.

عیدی ابراز کرد: در راستای احیای لیالی قدر، ۳ شب با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی مراسم برگزار شد و به مردم توصیه کردیم که حتما مُهر نماز، سجاده، قرآن و مفاتیح بهمراه داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد اظهار کرد: به منظور رعایت فاصله اجتماعی در مراسم شب های قدر، محله را به ۲ قسمت تقسیم کردیم تعدادی از اهالی روستا در مسجد صاحب الزمان (عج) و تعداد دیگری از اهالی در مسجد ابوالفضل علیه السلام که در فاصله یک کیلومتری از یکدیگر قرار دارند، مشغول عبادت و شب زنده داری شدند.

وی در خاتمه عنوان کرد: همچنین با کمک خیرین به مدت ۳ شب غذای گرم در وعده سحر توزیع شد و در مجموع این ۳ شب ۶۰۰ پرس غذای گرم پخت و توزیع شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج