جملات زیبا و آموزنده: 35 عبارت الهام بخش درباره زندگی و کسب و کار


همیشه شنیدن جملات زیبا و آموزنده و الهام بخش می تواند در زندگی ما تغییر ایجاد کند. در این نوشتار هم چند عبارت بسیار زیبا و جذاب درباره... نوشته جملات زیبا و آموزنده: 35 عبارت الهام بخش درباره زندگی و کسب و کار اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

همیشه شنیدن جملات زیبا و آموزنده و الهام بخش می تواند در زندگی ما تغییر ایجاد کند. در این نوشتار هم چند عبارت بسیار زیبا و جذاب درباره زندگی و کسب و کار آورده ایم که شاید بتوانند مانند چراغی در تاریکی ها عمل کنند.

جملات زیبا و آموزنده: 35 عبارت الهام بخش درباره زندگی و کسب و کار

جملات زیبا و آموزنده: 35 عبارت الهام بخش درباره زندگی و کسب و کار

جملات زیبا و آموزنده

۱. قبل از اینکه بتوانید یک میلیاردر باشید باید یاد بگیرید مثل یک میلیاردر فکر کنید. باید یاد بگیرید چطور به خودتان انگیزه بدهید تا شجاعانه با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید. ( توماس جی. استنلی)

۲. چه چیزی مانع از ثروتمند شدن‌تان می‌شود؟ در بیشتر موارد نداشتن باور و اعتقاد است که مانع از ثروتمند شدن کسی می‌شود. برای آنکه ثروتمند شوید باید باور داشته باشید که قادر هستید ثروتمند شوید. باید اقدامات لازم برای رسیدن به هدف‌تان را انجام دهید. ( سوز اورمان)

۳. افراد ثروتمند تلویزیون‌های کوچک و کتابخانه‌های بزرگ دارند. افراد فقیر کتابخانه‌های کوچک و تلویزیون‌های بزرگ دارند.( زیگ زیگلار)

۴. “مهم‌ترین دارایی زندگی‌ در جایی که ایستاده‌اید آن‌چنان ارزشمند نیست،‌ بلکه ارزش آن در مسیری است که در آن حرکت می‌کنید.‌”‌ – یوهان ولفگانگ فون گوته

۵. “‌احتمالا فقط آن‌هایی که ریسک رفتن به یک مسیر طولانی را به جان می‌خرند، می‌توانند بفهمند انسان تا چه حد می‌تواند پیش برود.‌” – تی. اس. الیوت

۶. “‌هر کار با ارزشی انواع مختلفی از ریسک را به همراه دارد، چه راه‌اندازی یک کسب و کار جدید باشد، چه ترک خانه‌ی پدری، چه ازدواج، یا پرواز در فضا.‌”‌ – کریس هدفیلد

۷. “‌اشتباه‌های گذشته را فراموش کنید. شکست‌ها را فراموش کنید. هر چیزی را جزء کاری را که هم‌اکنون در حال انجام‌اش هستید، فراموش کنید.‌”‌ – ویلیام سی. دورانت، یکی از بنیان‌گذاران جنرال موتورز

۸. “‌تغییر مسیر به سمت یادگیری همیشگی مسئله‌ای است مطلقا ضروری. با فزایش شتاب تغییرات فناوری، باید از این بابت مطمئن باشیم که کارمندان برای رسیدن به موفقیت در انقلاب صنعتی چهارم، به مهارت‌های درست و کافی در اختیار دارند. این مهارت‌ها شامل مهارت‌های فنی و نرم‌افزاری هستند. در هر دو حوزه تغییراتی در راه هستند.‌”‌ – ژیکا کریگر، سرپرست بخش مشارکت‌ها و سیاست فناوری، مرکز انقلاب چهارم صنعتی، مجمع جهانی اقتصاد

مطلب مرتبط: ۱۰۱ جمله الهام بخش کسب و کار برای ۲۰۲۰

۹. داشتن پول و چیزهایی که پول می‌تواند برایتان بخرد خوب است اما بهتر است که هر از گاهی نگاهی بیندازید و مطمئن شوید چیزهایی که نمی‌توانید با پول بخرید را از دست نداده باشید. جورج لوریمر

۱۰. بیشتر مردم فکر می‌کنند که در پول درآوردن مهارت ندارند درحالیکه آنچیزی که نمی‌دانند این است که آنها نمی‌دانند چطور از پول خود استفاده کنند.فرانک ای. کلارک

۱۱. پول همان چیزی است که ضمانت می‌کند آنچه می‌خواهیم را در آینده به‌دست می‌آوریم. شاید در این لحظه به چیزی نیاز نداشته باشیم اما پول امکان برآورده کردن خواسته و آرزوی جدیدی را در زمان متجلی شدنش تضمین می‌کند.ارسطو

۱۲. عادت به پس‌انداز کردن خود نوعی علم است. این علم هر گونه فضیلت و کار نیک را تقویت می‌کند، ترک نفس را تعلیم می‌دهد، احساس نظم و انضباط را پرورش می‌دهد، دوراندیشی را می‌آموزد و ذهن را وسعت می‌بخشد.تی.‌تی. مونگر

۱۳. “گاهی اوقات برای کشف توانایی‌های واقعی‌مان و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها به شیوه‌هایی که هرگز تصور نمی‌کردیم، لازم است آسیب‌ها، بازآموختن‌ها، و ماه‌ها درمان را برای گرفتن توان دوباره پشت سر بگذاریم “. – تامی داکوورث

۱۴. “ثابت شده‌است که ماساژ درمانی به از بین بردن افسردگی به خصوص در افرادی که سندروم خستگی مزمن دارند، کمک می‌کند؛ مطالعات دیگر نیز نشان داده‌اند که این روش درمانی برای همه‌ی آدم‌ها مفید است.” – اندرو ویل

۱۵. “عدم کنترل و استفاده از طنز، ارتباطی بین بیمار و درمانگر برقرار خواهد کرد و باعث می‌شود که بیمار مشاور را در دنیای خود قرار دهد و سپس شروع به ارتباط کند و مشاوره بگیرد. درمان موثر با پذیرفته شدن درمانگر در دنیای مشتری آغاز می‌شود. ” – ویلیام گلاسر

۱۶. “زمانی که آواز می‌خوانید، از یک سری عضلات اضافی استفاده می‌کنید و این کار نیاز به ورزش و تمرینات تنفسی زیادی دارد. در صورتی که آدم تنبلی هستید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید. اگر توصیه‌ای جهت تناسب اندام برای مردم داشته باشم این است که بیش‌تر و بیش‌تر آواز بخوانید. خواندن نوعی درمان خوب و موثر هم محسوب می‌شود. ” – ویلی نلسون

۱۷- تمام مشکلات کسب و کار خود را شناسایی کنید. برای همه‌ی مشکلاتی که می‌توانید به آنها فکر کنید، یک راه‌حل بیابید. حالا تصور کنید شخصی با چوب بیسبال از پشت می‌خواهد به سر شما ضربه بزند. این همان چیزی است که در کسب و کار اتفاق می‌افتد. در برابر ناشناخته‌ها محکم و استوار باشید و به استقبال آینده بروید.راک.

۱۸- نخستین گام در دست‌یابی به اهداف، توانایی تصور کردن خودتان در آن جایگاه است. این بدان معناست که بتوانید خودتان را در حال انجام فعالیتی که آرزوی آن را دارید ببینید. اگر نتوانید خودتان را در حال رسیدن به آنچه آرزویش را دارید تصور کنید، هیچ گاه قادر به انجام آن نخواهید بود. این کار را به طور مرتب در ذهن خود انجام دهید. پیتر فیشرینگ.

۱۹. عشق متضاد نفرت نیست، بی‌تفاوتی است. هنر متضاد زشتی نیست، بی‌تفاوتی است. ایمان متضاد کفر نیست، بی تفاوتی است. و زندگی متضاد مرگ نیست، بی‌تفاوتی است. (الی ویسل)

۲۰. “از شکست بیش‌تر می‌آموزید تا از موفقیت؛ نگذارید شکست متوقف‌تان کند، شکست شخصیت شما را می‌سازد.”

۲۱. “خطرناک‌ترین ریسک آن است که عمرتان را برای رسیدن به خواسته‌های‌تان صرف نکنید، با این خیال که بعدا می‌توانید برای خودتان فرصت انجام آن‌را فراهم کنید.”

۲۲. “هر آدمی را که می‌بینید از چیزی می‌ترسد، عاشق چیزی است، و چیزی را از دست داده است.”

جملات زیبا و آموزنده ۲۳: “از کوه بالا بروید، نه برای آن‌که دنیا بتواند شما را ببیند، برای آن‌که شما بتوانید دنیا را ببینید.”

۲۴- دیلان جی‌شیر‌واتیزمن بیان می‌کند: به کار خود علاقه و اشتیاق داشته باشید و فقط به خاطر پول کار نکنید. به یاد داشته باشید که افراد، خریدار ارزش هستند نه محصول. تغییر همیشگی است، از اخراج کردن نترسید.

۲۵.مهربان باشید تا هر وقت ممکن است. همیشه ممکن است. مهربانی الزاما نخستین چیزی نیست که در کسب و کار به ذهن می‌رسد. کارآفرینی معمولا با بی‌رحمی ملازم است. ولی حقیقت این است که موفقیت موفقیت نیست اگر مردم در طول مسیر آن آزرده شوند. در همه‌ی تلاش‌ها از جمله کارآفرینی مهربانی بسیار باارزش است.

۲۶. کارآفرینی برای نازک‌ نارنجی‌ها نیست. هرچیزی که ممکن است خراب شود، روزی خراب می‌شود. حتی بدتر از آن که انتظارش را داشتید. تنها راه موفقیت مبارزه کردن است.

۲۷. بهترین موقع برای شروع چیزی هیچ‌وقت نمی‌رسد. یادگرفتن و موفق شدن مستلزم تحمل سختی‌ است. ترسناک خواهد بود. مثل احساس سقوط است. ولی قاپیدن شانس‌ها تنها را دست یافتن به موقعیتی قابل توجه است.

۲۸. یاد بگیر که عاشق قلب کسی شوی نه صورت زیبای او. صورت زیبا سرانجام روزی پیر و زشت می‌شود اما قلب زیبا و عاشق است که همیشه جوان می‌ماند.

۲۹. وقتی احساس می‌کنی که وجودت بدون دیگری بی‌ارزش است و فقط می‌توانی دعا کنی که او همیشه همان جور برایت باقی بماند همان موقع است که تو عاشق شده‌ای.

۳۰. عاشق شدن آسان است. تداوم عشق حتی وقتی برایت درد و رنج به همراه می‌آورد سخت‌ترین بخش ماجرا است. بعضی وقت‌ها رها کردن عشق مثل این است که دنیا به آخر رسیده است و زندگی کردن برایت وحشتناک به نظر می‌رسد.

۳۱. پیر کسی است که یادگیری را کنار می‌گذارد- چه در بیست سالگی یا در هشتاد سالگی. جوان کسی است که یادگیرنده بودن را در خود زنده نگه دارد.

۳۲. من ایمان دارم که خداوند همه امور را مدیریت می‌کند و به هیچ توصیه و سفارشی از جانب من نیاز ندارد. با علم به حضور خداوند من باور دارم که در نهایت همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. پس جایی برای نگرانی وجود ندارد.

۳۳. در کار کردن لذتی نهفته است. هیچ شادی و خوشحالی در کار کردن وجود ندارد مگر اینکه بدانیم کاری را با موفقیت به پایان رسانده‌ایم.

۳۴. کسی که از مهارت و قدرت تجسم سازنده خود استفاده می‌کند تا ببیند که در ازای یک دلار چه کارهای بیشتری می‌تواند انجام بدهد نه اینکه ببیند در ازای همان یک دلار چه انتخاب‌های محدودی دارد همان کسی است که با موفقیت پیوند خورده است.

۳۵. فکر کردن سخت‌ترین کار ممکن است و برای همین است که عده کمی این کار را انجام می‌دهند.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – پریسا جعفری

منبع:therightmessages

جملات زیبا و آموزنده: ۳۵ عبارت الهام بخش درباره زندگی و کسب و کار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی