ارتباط هیئات مذهبی و مداحان باید با سازمان تبلیغات اسلامی حفظ و تقویت شود


ارتباط هیئات مذهبی و مداحان باید با سازمان تبلیغات اسلامی حفظ و تقویت شود

حجت‌الاسلام مجید باباخانی گفت: هیئات مذهبی و مداحان باید از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شوند و ارتباط خود را با این نهاد دینی و مذهبی حفظ و تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ، حجت‌الاسلام «مجید باباخانی» در نشستی با رؤسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان هرمزگان گفت: هیئات مذهبی و مداحان باید از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شوند و ارتباط خود را با این نهاد دینی و مذهبی حفظ و تقویت کنند.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با مجموعه‌های شاخص مانند هیئات مذهبی و مداحان ارتباط وثیق دارد و این نوع ارتباط باید در سطح استان و شهرستان ها نیز مشهود باشد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که به دلیل شیوع بیماری کرونا، مداحان با مشکلاتی روبه رو شده‌اند لذا سازمان تبلیغات اسلامی باید در کنار مداحان باشد و در حد توان خود برای رفع مشکلات آنان تلاش کند.

حجت‌الاسلام باباخانی در پایان سخنان خود عنوان کرد: رمز موفقیت عالمان دینی که در دل مردم جای دارند؛ ایجاد ارتباط عاطفی با مردم است؛ از این رو برقراری و حفظ ارتباط تنگاتنگ و عاطفی با مردم نقش مؤثری در موفقیت مبلغان دینی دارد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها