670 دانش آموز با نیازهای ویژه در طرح سودای بندگی شرکت کردند


670 دانش آموز با نیازهای ویژه در طرح سودای بندگی شرکت کردند

سنندج - رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: طرح دینی و عبادی سودای بندگی (آموزش عملی نماز) در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان با حضور 670 دانش آموز اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر با تأکید بر اهمیت نهادینه ساختن فرهنگ انسان ساز نماز و احکام الهی در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه، اظهار داشت: با هدف تداوم جریان تعلیم و تربیت برنامه‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و مشاوره‌ای در مدارس مجازی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه فرآیند تربیت همیشگی است، افزود: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز یک نوع سرمایه‌گذاری فرهنگی و اجتماعی است، ادامه داد: اگر در تعلیم و تربیت، پرورش و تهذیب برای دانش آموزان صورت نگیرد در بخش آموزش به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

رنجبر با برشمردن نماز بعنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین جلوه‌های عینی مسلمانان، یادآور شد: آموزش نماز و اعمال دینی به دانش آموزان مقطع ابتدایی آثار تربیتی، اخلاقی و عاطفی عمیقی بر شخصیت آنان می‌گذارد.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان در کلاس‌های مجازی، توجه به آنها و کیفیت مطالب ارائه شده بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه در این زمینه معلمان دلسوز دانش آموزان با نیازهای ویژه دست به کار شده اند تا از اتلاف وقت دانش آموزان جلوگیری و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های تربیتی در آموزش آداب نماز باید تفاوت ظرفیت‌ها، استعدادها، نیازها و خواسته‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه متناسب با محدودیت آنان مورد توجه قرار گیرد.

رنجبر با تأکید بر تأثیرگذاری این فرضیه الهی در رشد و تعالی فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: ترویج و گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی سرلوحه فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش با نیازهای ویژه است.


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر با تأکید بر اهمیت نهادینه ساختن فرهنگ انسان ساز نماز و احکام الهی در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه، اظهار داشت: با هدف تداوم جریان تعلیم و تربیت برنامه‌های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و مشاوره‌ای در مدارس مجازی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه فرآیند تربیت همیشگی است، افزود: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز یک نوع سرمایه‌گذاری فرهنگی و اجتماعی است، ادامه داد: اگر در تعلیم و تربیت، پرورش و تهذیب برای دانش آموزان صورت نگیرد در بخش آموزش به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

رنجبر با برشمردن نماز بعنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین جلوه‌های عینی مسلمانان، یادآور شد: آموزش نماز و اعمال دینی به دانش آموزان مقطع ابتدایی آثار تربیتی، اخلاقی و عاطفی عمیقی بر شخصیت آنان می‌گذارد.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان در کلاس‌های مجازی، توجه به آنها و کیفیت مطالب ارائه شده بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه در این زمینه معلمان دلسوز دانش آموزان با نیازهای ویژه دست به کار شده اند تا از اتلاف وقت دانش آموزان جلوگیری و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های تربیتی در آموزش آداب نماز باید تفاوت ظرفیت‌ها، استعدادها، نیازها و خواسته‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه متناسب با محدودیت آنان مورد توجه قرار گیرد.

رنجبر با تأکید بر تأثیرگذاری این فرضیه الهی در رشد و تعالی فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: ترویج و گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی سرلوحه فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش با نیازهای ویژه است.

کد خبر 4930083

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا