کاروان نیکوکاری به روستای محروم چدان قاین اعزام شد


 کاروان نیکوکاری به روستای محروم چدان قاین اعزام شد

رئیس جمعیت هلال احمر قاین از اعزام یک کاروان سلامت به روستای محروم چدان خبر داد و اظهار کرد: خدمات مختلف این کاروان به 30 نفر از اهالی ارائه شد.

جواد یوسفی، امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت به رسانه‌های گروهی گفت: با هدف خدمت به محرومان کاروان نیکوکاری به روستای محروم چدان قاین اعزام شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این کاروان متشکل از پزشک، پرستار و بهورز در روستای چدان از شهرستان قاین به ارائه خدمات درمانی، آموزشی و بهداشتی پرداختند.

یوسفی با اشاره به برنامه‌های این تیم، بیان کرد: ویزیت رایگان مراجعه‌کنندگان توسط پزشک داوطلب هلال احمر، توزیع داروی رایگان بین بیماران و سنجش فشار خون از جمله خدمات این تیم بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی امدادی و بهداشتی، اجرای برنامه‌های مفرح و آموزشی برای کودکان و نحوه پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها از دیگر اقدامات این تیم بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین با بیان اینکه اعزام تیم‌های سلامت باعث تقویت روحیه خودباوری اعضا می‌شود، گفت: همچنین این تیم‌ها در خودسازی داوطلبان نقش مستقیمی دارد.

یوسفی با بیان اینکه این کاروان‌ها در مناسبت‌های مختلف سال به نقاط محروم شهرستان اعزام می‌شوند، یادآور شد: سال گذشته ۴۵۰ نفر از مردم مناطق محروم از خدمات رایگان کاروان‌های سلامت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...