رونمایی از پوستر «القدس لنا» با تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی


رونمایی از پوستر «القدس لنا» با تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی

پوستر «القدس لنا» با نمادی از چهره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس در آستانه روز جهانی قدس و با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور رونمایی شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: آیین رونمایی از پوستر «القدس لنا» صبح سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی، برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» در حاشیه آیین رونمایی از این پوستر که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از شاهکارهای امام خمینی(ره) را پایه‌گذاری روز قدس بر می‌شمرد و آن را هم تراز با روز پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانست.

رونمایی از پوستر «القدس لنا» با تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از قدس شریف، اظهار کرد: روز جهانی قدس و نام گرفتن سردار سلیمانی به نام «شهید قدس» به واسطه آن است که این شهید والامقام توانست اسرائیل را از هجوم و ادامه اشغالگری به دفاع مجموعه کند و تجربه شکست را در جنگ ۲۲ روزه به آنان چشاند.

رونمایی از پوستر «القدس لنا» با تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی

وی با اشاره به درج جمله تاریخی امام راحل مبنی بر اینکه «فلسطین پاره تن من است» در طراحی این پوستر ابراز کرد: پوستر فاخر (القدس لنا) در سایز 70×50 با نمادی از چهره سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و تایپوگرافی واژه القدس لنا نماد جبهه مقاومت طراحی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، تاکید کرد: در این پوستر تصویر سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار مسجدالاقصی در بیت المقدس یادآور آرمان تمامی رزمندگان اسلام برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم جنایتکار و کودک‌کُش صهیونیستی است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، تصریح کرد: درج تصویری از قله کوه در این پوستر، نماد صلابت و استواری جبهه مقاومت در تحقق آرمان و آرزوی دیرینه مسلمانان و آزادیخواهان جهان برای آزاد سازی قبله اول مسلمانان پس از ۷۲ سال اشغال بی‌رحمانه است .

وی با اشاره به تولید محتوا اطلاع رسانی و حضور فعال کانون های مساجد در گستره شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در پاسداشت این روز جهانی با عنوان پویش روز قدس، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرهای وضعیت سفید و با رعایت پروتکل های بهداشتی، انزجار خود را از سیاست های ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل اعلام می کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس