توانمندسازی خانواده زندانیان لرستانی یک ضرورت است


توانمندسازی خانواده زندانیان لرستانی یک ضرورت است

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: توانمندسازی خانواده زندانیان استان ضرورتی است.

عبدالمجید کشوری امروز سه شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه در جمع اعضاء انجمن حمایت از زندانیان خرم‌آباد که در سازمان‌ زندان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که انجمن‌های حمایت از زندانیان از ردیف اعتباری خاصی برخوردار نیستند لذا نقش خیرین در پیشبرد برنامه‌های این تشکیلات بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت خیرین برای حمایت از زندانیان و خانواده او استفاده کرد، افزود: انجمن حمایت از زندانیان یک نهاد حمایتی است بنابراین همه اقدامات آن باید در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی باشد.

مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد: توسعه خدمات حمایتی انجمن‌ها از طریق به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف امکان‌پذیراست لذا از طریق گسترش ارتباطات و معرفی خود این مهم امکانپذیر
است.

کشوری با تأکید بر محدودیت‌های انجمن در اعطاء کمک‌های نقدی به خانواده های زندانیان خاطرنشان کرد: با یک کار جهادی و مشارکت همه دستگاه‌ها و خیرین در برنامه‌های انجمن‌های حمایت از زندانیان، در مسیر توانمندسازی خانواده‌های زندانیان حرکت کنیم.

وی طراحی و اجرای اقدامات پیشگیرانه کاربردی را مهم عنوان کرد و یادآور شد: هرگاه اقتصاد خانواده زندانیان تحت پوشش چترحمایتی قرار گیرد می‌توان به جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی امیدوار بود بر همین اساس است که توانمندسازی زندانیان یک ضرورت محسوب می‌شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان عنوان کرد: قطعا با توانمندسازی زندانیان می‌توان بخشی از مشکلات معیشتی خانواده‌ها آنان را برطرف کرد.

کشوری بیان کرد: احترام به زندانی و حفظ کرامت او و خانواده‌اش از اساسی‌ترین اولویت‌های ما محسوب شده و عمل به دستورالعمل‌های این حوزه بسیار ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...