دنیای کانکس ها


دنیای کانکس ها

خانه های کوچک و قابل جابه جایی که به آنها کانکس گفته می شود، امروزه دنیای سازه ها را دگرگون کرده اند. این نوع از سازه ها معمولا در بخش های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل قیمت مناسبی که دارند یک جایگزین مناسب برای اجاره بخش های مختلف به شمار می آیند.

کانکس و کانتینر همانطور که میدانید دو سازه متفاوت هستند پس آنها را با یکدیگر اشتباه نگیرید. در این بخش میخواهیم شما را با کانکس و مزایای آن آشنا کنیم.

کانکس چیست؟

کیوسک در واقع یک سازه از پیش ساخته شده است که برای کاربری های مختلف از آن استفاده می شود و طراحی و تولید مختلفی هم دارد. ابعاد این نوع سازه و همچنین امکانات آن کاملا به استفاده شما بستگی دارد و اینکه چه کاربری برای آن در نظر گرفته اید. قیمت کانکس نسبت به انواع دیگر سازه ها بسیار مناسب است و حتی می توان گفت که قیمت آن از نظر اجاره ای نیز برای شما به صرفه خواهد بود و می توانید از آن استفاده کنید. کانکس ها انواع مختلفی دارند که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

دنیای کانکس ها

درباره میاک کانتین

گروه صنعتی میاک با نام انحصاری میاک کانتین در صنعت کانکس سازان، با اعتقاد و تکیه بر اعتماد مشتریان خدمات خود را با همکاری تعدادی از مهندسین، مدیران و متخصصین دانش آموخته های معماری، صنایع، عمران و اخذ تاییدیه های استاندارد از شرکت های صدور گواهینامه در زمینه بهبود و تضمین کیفیت خانه های پیش ساخته سبک فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش انواع کانتینرهای سفارشی، کانکس، کاروان، فست فودهای سیار، خانه های پیش ساخته سبک (LSF)، کمپ های گردشگری را با تاسیس رسمی شرکت میاک کانتین در سال 90 آغاز نموده است.

کانکس نگهبانی

معمولا دیده اید که در مقابل درب های مختلف از جمله شرکت ها و یا یک مجموعه بزرگ یک کیوسک وجود دارد که تحت عنوان بخش های حراستی مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه این کیوسک ها در واقع با افرادی که در آن حضور دارند این است که ورود و خروج افراد را ثبت کنند و از ورود افراد مشخصی به درون کارخانه یا کارگاه جلوگیری کنند. فروش کانکس نگهبانی هم کاری راحت برای شماست.

در هنگام شب و همچنین در ایامی که تعطیل هستند این حضور در این کیوسک ها پررنگ تو خواهد شد چرا که افرادی وظیفه حراست را در آن ها بر عهده دارند. این سازه ها معمولا به صورت از پیش ساخته شده مورد استفاده قرار می گیرند و دارای قابلیت های مختلفی هستند که شما می توانید از آن ها کمک بگیرید. البته در صورت نیاز همچنین می توانید محل اولیه آن ها را نیز تغییر دهید.

انواع کانکس نگهبانی

حین خرید کانکس نگهبانی باید به نکات مختلفی توجه کنید و یکی از مهم ترین آن ها این است که شما میخواهید کدام نوع از این کیوسک ها را خریداری کنید. هر سازمان و به طور کل هر مجموعه ای انتخاب خود را با توجه به آن سازه ای که برای مناسب تر است انجام خواهد داد. در واقع نکته ای که باید بدانید این است که این کانکس ها انواع مختلفی دارند که شامل ویژگی های متفاوتی هم می شوند.

یک کیوسک خوب نگهبانی باید دارای شرایط خاصی باشد. اولین و مهم ترین نکته در خرید این کیوسک ها این است که شما بتوانید دید خوبی را به شخصی بدهید که میخواهید بیرون را ببیند. این فرد باید بتواند دید خوبی نسبت به اطراف داشته باشد. اتومبیل ها و ترددهای مختلف در این بخش دیده می شوند و به همین دلیل هم باید به آن ها دقت کنید. شما باید تمامی این ترددها را تحت نظر داشته باشید تا بتوانید کار خود را به آسانی انجام دهید و حتی بتوانید فروش کانکس را نیز به راحتی انجام دهید.

دنیای کانکس ها

یکی دیگر از ویژگی های انواع کانکس نگهبانی، فرم و همچنین نمای ظاهری آن است. ممکن است که شما با توجه به سازه خود که یک شرکت، کارخانه و یا کارگاه است بخواهید سازه ای را انتخاب کنید که زیبایی ظاهری هم داشته باشد.

شما همچنین می توانید در شرایط مختلف دیگری هم از این کیوسک ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که شما میتوانید آن ها را برای یک مجتمع لوکس و تجاری هم بسازید. حتی در چنین شرایطی هم می توانید آن ها را با مجموعه خود هماهنگ کنید. نکته بعدی در این زمینه انتخاب یک محل صحیح برای نصب آن است که شما بتوانید به آن مسلط باشید. شما نباید هیچگونه مزاحمتی را برای همسایگان خود در این بخش ایجاد کنید و به گونه ای آن را جاسازی کنید که بتوانید برای عبور و مرور خودروها و همچنین عابرین آن ها را جایگذاری کنید.

کانکس کارگاهی

در این بخش می خواهیم شما را با یکی از پرکاربردترین کیوسک ها آشنا کنیم. شما میتوانید از این سازه ها در کارگاه های راهسازی، ساختمانی و همچنین پروژه های عمرانی استفاده کنید. شرکت های مختلفی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد که کانکس خود را خریداری کنید. این نوع کیوسک ها یکی از پر مصرف ترین ها در صنعت هستند و معمولا ابعاد متفاوتی دارند. فروش کانکس کارگاهی را نیز می توانید به راحتی انجام دهید

معمولا استفاده از این نوع سازه ها به این دلیل است که پروژه هایی که به صورت کارگاهی انجام میشوند، فاصله ای قابل توجه از شهر دارند و همین هم باعث می شود که افراد نیازمند یک سرپناه باشند. حتی در زمان هایی که یک آپارتمان ساخته می شود نیز شما می توانید از این کیوسک ها استفاده کنید. دیگر بخش هایی که در هنگام ساخت و ساز مورد استفاده هستند این کانکس های کارگاهی هستند. از طرفی هم میتوان گفت که ساخت این سازه ها با مشکلات بسیاری همراه است و حتی ممکن است که شما را با چالش های بسیاری رو به رو کند.

دنیای کانکس ها

مشکل بعدی که در هزینه های ساخت و ساز وجود دارد این است که شما ممکن است زمانی که میخواهید یک ساختمان را بسازید با این چالش ها رو به رو شوید. پیش بردن پروژه های عمرانی کاری سخت است که ممکن است در بین آن ها شما چندین و چند بار مجبور به تغییر مکان شوید. در نهایت می توان گفت که قیمت کانکس کارگاهی از جمله مهمترین پارامترهای شما برای خرید و استفاده از این نوع سازه ها به شمار می آید.

می توان گفت که کیوسک کارگاهی دارای انواع مختلفی است که کاربردهای بسیاری هم دارند. در واقع یک کانکس کارگاهی به سرویس بهداشتی هم مجزاست و این باعث می شود که شما بتوانید از آن ها استفاده کنید. در اینجا منظور از این نوع سازه ها می تواند دو دسته اصلی باشد که یکی از آن ها با نام ساختمان های پیش ساخته و قابل حمل هستند و دارای کیفیت های بالایی هستند. نوع دیگر اما کانکس کارگاهی سبک به شمار می آید که شما باز هم میتوانید از آن ها برای سالیان سال استفاده کنید اما مقاومت آنها به اندازه نوع اول نیست. به طور حتم که قیمت این دو سازه با هم متفاوت است اما شما میتوانید باز هم به آسانی آنها را خریداری کنید.

دنیای کانکس ها

اگر شما هم علاقه مند به خرید این نوع سازه های کارگاهی هستید، می توانید حتی به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید. دقت داشته باشید که کیفیت سازه از جمله مهمترین بخش هایی است که باید به آن ها دقت کنید چرا که در عملیات های ساختمانی هرگونه آسیب می تواند به معنای چندین میلیون تومان خسارت باشد. شما باید اول قصد خود از خرید این سازه را مشخص کنید و سپس به دنبال خرید بهترین نوع آن باشید تا بتوانید به آسانی آن ها را تهیه کنید. سرعت ساخت کانکس اما نسبت به دیگر انواع مختلف سازه ها کمتر است و همین هم باعث می شود که عده بسیاری علاقه مند به خرید آن ها باشند. این ویژگی به ویژه در روزهای سرد زمستانی می تواند به شما کمک کند و شما می توانید این خرید را انجام دهید و کار خود را پیش ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403