ورود تورهای گردشگری به لرستان ممنوع شد


ورود تورهای گردشگری به لرستان ممنوع شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به کلیه مناطق و جاذبه‌های گردشگری استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سید امین قاسمی امروز سی و یکم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، تمامی تورهای گردشگری از زمان اپیدمی شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان و احتمال ورود تورهای گردشگری به استان تصریح کرد: از ورود کلیه تورهای گردشگری بومی و غیربومی به استان ممانعت به عمل خواهد آمد و این پیشگیری تا زمان از سرگیری فعالیت دفاتر مسافرتی-گردشگری و ابلاغ مجدد از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به اینکه بعضی از شهرهای استان از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا به‌صورت وضعیت قرمز اعلام شده‌اند تأکید کرد: با هدف حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی ورود به کلیه مناطق گردشگری استان ممنوع است.

قاسمی ضمن تأکید بر ضرورت همکاری شهروندان در به حداقل رساندن مسافرت‌های غیرضروری خاطرنشان کرد: هر شهروند بومی یا غیربومی به هر نحوی به محدوده مناطق جاذبه‌های گردشگری ورود پیدا کنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهد شد و باید آگاه باشند که این‌ ممانعت به‌منظور حفظ سلامتی آنان اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: در این خصوص استثنایی وجود ندارد لذا برپایی هرگونه چادر و کمپ در حوالی مناطق گردشگری توسط هر ارگان، اشخاص بومی، محلی و یا گروه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بیان کرد: در شرایط کنونی کشور مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی برای همه سازمان‌ها اهمیت دارد و به یاری خداوند پس از غلبه بر این ویروس منحوس، همچنان بهشت لرستان با آغوش باز پذیرای گردشگران عزیز خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...