فرماندار ملارد: در زمینه ساخت مدرسه از دیگر شهرستان ها جلوتر هستیم


فرماندار ملارد: در زمینه ساخت مدرسه از دیگر شهرستان ها جلوتر هستیم

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان ملارد گفت: با تلاش بسیار خوب گروه های خیر و مسئولان می توانیم ادعا کنیم این شهرستان در زمینه ساخت مدارس و کلاس های آموزشی از چشم انداز افق برنامه پنج ساله از دیگر شهرستان ها جلوتر است.

سجاد برنجی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان ملارد از فعال ترین مجامع استان تهران است و مدیریت شهرستان حمایت از این مجموعه را وظیفه خود میداند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و دولت اقدامات بسیار ارزشمندی را در راستای احقاق حقوق معلمان و پرداخت حق التدریس آنها انجام داده هر چند که تاکنون حق این افراد به نحو احسن ادا نشده است.

برنجی تاکید: هزینه های غیرقانونی به هیچ وجه هنگام ثبت نام از اولیا دریافت نشود و صرفا برابر قوانین و آیین نامه و مصوبات شورای آموزش و پرورش باید اقدام شود.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: امسال در این شهرستان مدرسه ای بدون گاز و وسایل گرمایشی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه های خدمات رسان باید حداکثر همکاری را در ایجاد انشعابات مدارس تازه تاسیس داشته باشند.

فرماندار شهرستان ملارد تاکید کرد: در این شرایط که ویروس کرونا همچنان در کشور جولان می دهد حفظ سلامت دانش آموزان در برابر کرونا مهمترین اولویت ما است.

برنجی گفت: برای برگزاری امتحانات باید سالن های برگزاری مناسب و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک برای دانش آموزان در امتحانات نهایی اجباری است، خانواده ها باید برای فرزندان خود اقلام بهداشتی را تامین کنند.

برنجی تاکید کرد: اگر به هر دلیلی دانش آموزی بر صورت خود ماسک نزده باشد باید با حفظ کرامت انسانی با وی برخورد شود و از خانواده اش خواسته شود امکانات اولیه مراقبتی را برای فرزند خود مهیا کنند.

از خیران مدرسه ساز درخواست می کنیم با توجه به افزایش استفاده از وسایلی مثل تلفن همراه هوشمند در زمینه آموزش در این زمینه نیز ورود کنند.

فرماندار ملارد گفت: از خیران مدرسه ساز درخواست می کنیم با توجه به افزایش استفاده از وسایلی مثل تلفن همراه هوشمند برای آموزش دانش آمرزان در این زمینه نیز ورود کنند.

وی همچنین افزود: شهرداران ملارد و صفادشت نسبت به ضدعفونی مستمر محل های برگزاری امتحانات نهایی اقدام می کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که از اواخر دی ماه سال گذشته از کشور چین شیوع یافت و به تدریج در سراسر جهان منتشر شد، علایم شبیه بیماری آنفلوآنزا دارد اما از نظر سرعت انتشار، مقاومت در محیط و کشندگی پیشرفته تر است و تاکنون هزاران نفر را در سراسر جهان به کام مرگ کشانده است.

شهرستان ملارد با ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!