توزیع 23 سبد غذایی در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی 


توزیع 23 سبد غذایی در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی 

نصرالله امیری گفت: در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی با جمع آوری کمک های مومنانه توانستیم 23 سبد غذایی تهیه کرده و در بین نیازمندان محله توزیع کنیم.

«نصرالله امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی با جمع آوری کمک های مومنانه توانستیم ۲۳ سبد غذایی تهیه کرده و در بین نیازمندان محله توزیع کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت افزود: هر یک از سبدهای غذایی به ارزش قریب ۱۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، مرغ گرم و حلوا ارده بود.

وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برای این که در لبیک به رزمایش مواسات و همدلی سهمی هر چند کوچک داشته باشیم اقدام به شناسایی افراد نیازمند و خیرین محله کردیم تا بتوانیم با جلب کمک های خیرین به نیازمندان خدمت رسانی کنیم.

امیری بیان کرد: همان طور که می دانید شیوع کرونا مشکلات نیازمندان بی سرپرست را چندین برابر کرده است بنابراین سعی کردیم برای این که گوشه ای از مشکلات این قشر از جامعه حل شود، با جلب کمک های مومنانه و خیرین به آنها یاری رسانی کنیم و به همین منظور به ۱۰ خانواده بی سرپرست مبالغ نقدی کمک شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری در ایام ماه مبارک رمضان، پخش روزانه قرآن کریم و اذان از گلدسته های مسجد است و همچنین مراسم شب های قدر را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کردیم.

وی ابراز کرد: قبل از شیوع کرونا، کلاس های آموزش قرآن کریم، احکام و سبک زندگی اسلامی را در کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برگزار می کردیم که پس از شیوع بیماری کرونا فعالیت های حضوری و کلاس های آموزشی کانون تعطیل شد.

امیری عنوان کرد: مدیر کانون فرهنگی هنری محبان اهل بیت علیهم السلام سقدر، بیان کرد: اما با شروع به کار کارگاه تولید ماسک، تعدادی از بانوان عضو کانون در تولید ماسک مشارکت کردند.

وی در خاتمه تاکید کرد: تاکنون سعی کردیم با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) سعی کردیم به هر طریقی شده برای حل مشکلات نیازمندان در حد توان قدمی برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی