تالیاونتو: بزرگترین اشتباه دوران داوری من، نادیده گرفتن گل مونتاری به یوونتوس بود


تالیاونتو: بزرگترین اشتباه دوران داوری من، نادیده گرفتن گل مونتاری به یوونتوس بود

پائولو تالیاونتو می گوید اشتباهات دوران حرفه ای او با VAR هرگز اتفاق نمی افتاد.

طرفداری- پائولو تالیاونتو، داور سابق سری آ است که دو سال پیش از دنیای داوری خداحافظی کرد. او طی سالیان اخیر از داوران پُر کار سری آ بود و بازی های مهمی را قضاوت کرد.

یکی از مشهورترین اشتباهات تالیاونتو در فصل 2011/12 رقم خورد. او در جریان بازی میلان-یوونتوس، گل صحیح سولی مونتاری را تایید نکرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. به عقیده بسیاری همان بازی، راه یوونتوس برای غلبه بر میلان در مسیر فتح اسکودتو را هموار کرد. تالیاونتو در مصاحبه با Il Messaggero گفت:

گل مونتاری، واضح ترین اشتباه دوران حرفه ای من بود. اکنون به لطف تکنولوژی و VAR در عرض چند ثانیه این اشتباهات، اصلاح می شود. در آن زمان تنها راه برای تشخیص عبور توپ از خط دروازه، اعتماد به کمک داور بود. در آن لحظه کمک داور به من اطمینان داد که کل توپ رد نشده است. من در موقعیتی نبودم که بتوانم شخصا تصمیم گیری کنم. در طول دوران حرفه ای خود شاید 5 اشتباه مهم داشتم و هر 5 اشتباه در صورت استفاده از کمک داور ویدیویی قابل اصلاح بود.

تالیاونتو: بزرگترین اشتباه دوران داوری من، نادیده گرفتن گل مونتاری به یوونتوس بودصحنه گل مونتاری به بوفون که داور آنرا تایید نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟