قدردانی معاون پارلمانی رییس جمهوری از نمایندگان مجلس دهم


قدردانی معاون پارلمانی رییس جمهوری از نمایندگان مجلس دهم

تهران-ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهوری در نامه‌ای از همکاری رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت یازدهم و دوازدهم تشکر و قدردانی کرد.

حسینعلی امیری روز پنجشنبه به مناسبت پایان مجلس دوره دهم در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رییس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشت: همانگونه که مستحضرید نامه‌ای با امضای ۲۶۵ نفراز نمایندگان شریف مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از تربیون مجلس قرائت شد که طی آن نمایندگان امضا کننده از فعالیت‌های معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در دوره دهم مجلس تقدیر و اینجانب و همکاران را مورد لطف قرار داده‌اند.

وی در ادامه این نامه تاکید کرد: بی تردید موفقیت این معاونت در تسهیل روابط میان مسوولین اجرایی کشور، مجلس و فراهم کردن زمینه تعامل شایسته دو قوه مجریه و مقننه، بدون مدیریت ممتاز و مساعدت و ارشادات جنابعالی، هیات رییسه محترم و همکاری نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی میسر نبوده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این نامه یادآور شد: برخود لازم می‌دانم در پایان دوره دهم مجلس شورای اسلامی از الطاف جنابعالی، ‌نواب مجلس آقایان مسعود پزشکیان، علی مطهری و عبدالرضا مصری و اعضای محترم هیات رییسه و آحاد نمایندگان گرامی که با مساعدت های بیدریغ خود، سطح مناسبات و همکاری دولت یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی را در جایگاهی شایسته ارتقاء بخشیدند، کمال تشکر و قدرانی خود و همکارانم را ابراز و از پروردگار متعالی برای جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسالت نمایم.

آخرین جلسه مجلس دهم، چهارشنبه و در آخرین روز اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار شد و به این ترتیب عمر چهارساله این دوره از مجلس هم به پایان رسید. مجلس یازدهم هفتم خردادماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)