پیکر چهار نفر از شهدای شناور کنارک در شیراز تشییع شد


پیکر چهار نفر از شهدای شناور کنارک در شیراز تشییع شد

شیراز- ایرنا- پیکرهای مطهر چهار نفر از شهدای سانحه دریایی شناور کنارک متعلق به ارتش جمهوری اسلامی پنجشنبه از فرودگاه شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع شد.

سه نفر از این شهدا پنجشنبه اول خرداد ۹۹ در شهرستان‌های خرامه و رستم و یک شهید دیگر دوم خرداد در شهرستان ممسنی تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
از ۱۹ شهید سانحه دریایی شناور کنارک، پنج نفر از این شهدا اهل استان فارس بودند که پیکر پاک شهید ناوبان دوم عرشه اسماعیل پورخسرو روز بیست و چهارم اردیبهشت ۹۹ در شهرستان داراب تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
امروز نیز با حضور مردم و مسئولان پیکرهای مطهر شهید ناو استوار دوم مکانیک سعید یاراحمدی اهل خرامه، شهید ناو استوار یکم تفنگدار سید مرتضی خادمی‌ حسینی، شهید مهناوی یکم تفنگدار محمد افشون‌فر و شهید ناو استوار دوم عرشه سیدحامد جعفری که هر سه این شهدا اهل شهرستان ممسنی هستند در شیراز تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شد.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، روز بیست و یکم اردیبهشت ۹۹ در حین تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد. در این سانحه ۱۹ نفر از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند و ۱۵ نفر مجروح شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟