عملیات الی بیت المقدس از آرمان‌های شهید سلیمانی است


عملیات  الی بیت المقدس  از آرمان‌های شهید سلیمانی است

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی از مراحل عملیات الی بیت المقدس بود و تداوم راه و آرمان‌های او در واقع ادامه دادن این عملیات است.

سردار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز جهانی قدس حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد با بیان اینکه آزادسازی و پیروزی در فتح خرمشهر به همه درس مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را آموخت گفت: باور به تحقق وعده الهی و ایمان قلبی موجب پیروزی در برابردشمنان با وجود تمامی تجهیزات و امکانات فراوان خواهد شد.

وی اظهار داشت: خرمشهر بارها مورد هجوم دشمنان قرار گرفت اما هر بار با مقاومت و ایستادگی مردم این شهر از تصرف دشمن خارج شده و ذره ای از خاک آن به دست بیگانه‌ای نیفتاد.

سردار حسن زاده افزود: مبنای پیروزی عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در ۳۴ روز مقاومت مردم این شهر است که با روحیه ایمان و باور قلبی به خدا توانستند در برابر دشمن مقاومت کند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطر نشان کرد: لشکرهای سنگین عراق با تجهیزات، امکانات و تجربیات به شهری کوچک و بدور از داشتن تجربه نظامی حمله می کند اما مردم با مقاومت و پایمردی خود در برابر رژیم بعث ایستادند.

وی تاکید کرد: مبنای شکل گیری مقاومت در صحنه عمل که امروز به فرهنگ و اندیشه مقاومت در جهان تبدیل شده و جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی رقم خورد که مبنای آن مقاومت و مبارزه ۳۴ روزه در خرمشهر است.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: امروز آزادی سازی حلب، موصل و شهرهای دیگر مرهون مقاومت ۳۴ روز خرمشهر است و قطعا مقاومت در برابر دشمنان انقلاب و اسلام تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به روز قدس اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی امکان برگزاری و حضور در راهپیمایی وجود ندارد همه باید با هر راه و روشی در روز قدس، احساس انزجار خود از اسرائیل و استکبار جهانی را منعکس کنند.

وزیر اسبق اطلاعات در ادامه این مراسم اظهار داشت: ملت‌های مسلمان همواره باید هوشیار بوده و مدبرانه عمل کنند چرا که استکبار با انواع مکرها درصدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام حیدر مصلحی افزود: دشمن برای دستیابی به اهداف خود و تحقق نیات پلید خود در ضربه زدن به انقلاب اسلامی، هزینه‌های سنگینی را می پردازند و پرداختن هزینه‌های سنگین هم مشکلی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: موضوع برج‌های دوقلو و کشته شدن افراد زیاد موجب زیر سوال رفتن آمریکا از نظر امنیتی و عدم کنترل امنیت توسط کشوری که ادعای کدخدایی جهان را داشت، شد.

وزیر اسبق عنوان کرد: اسناد نشان داد که این موضوع توسط خود آمریکا طراحی شده تا چهره اسلام را در جهان تخریب کند اما باز هم به تحقق اهداف پلید خود دست نیافت.

وی به شخصیت سردار دلها اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده مقاومت بین الملل توانست توطئه بزرگ دشمنان را خنثی و نقشه های آنها را نقش بر آب کند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری استکبار در حال فروپاشی است، افزود: افول و فروپاشی آمریکا جدی است و همه این موضوع را باور کرده و پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: اگر در فضای مجازی کلمه فروپاشی آمریکا را سرچ کنید مقالات متعددی را در این حوزه خواهید دید به طوری که بیش از ۱۴ هزار مقاله وجود دارد که عامل فروپاشی امریکا را انقلاب اسلامی می‌دانند

وزیر اسبق ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تمامی استکبار مقابل ایران ایستادند و هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ با صدام نبود بلکه کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عربستان چند میلیارد دلار به عراق کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرموده بودند که در انقلاب سه ماموریت دارند، اضافه کرد: به فرموده امام خمینی (ره) ماموریت اول ایشان، حاکمیت اسلام در ایران، بیداری دنیای اسلام از اهداف و ماموریت‌های دیگر ایشان و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) هم ماموریت سوم ایشان بود.

حجت الاسلام مصلحی گفت: دوران دفاع مقدس سخت بود چرا که در این دوره همه دشمنان با توطئه‌های سنگین علیه ایران با یکدیگر متحد شده بودند و این هم هزینه ترویج انقلاب و صدور بیداری دنیای اسلام به عرصه جهان است.

وی با بیان اینکه هالیوود با هدف ضربه به اسلام ایجاد شد، اذعان داشت: هالیوود شهرک بزرگ سینمایی است که به فیلم سازی دنیا یک برنامه داده و با حمایت و کمک ۴۰ نفر از یهودیان صهیونیست ایجاد شده است.

وزیر اسبق اضافه کرد: استکبار در مورد کرونا، جنگ روانی را طراحی کرده و راه انداخته و آمریکا برای دوران پسا کروا قطعا برنامه‌ای در دنیای اسلام دارد.

وی ادامه داد: با هدایت‌های مدبرانه رهبری، ایران اسلامی توانست در برابر کرونا اقدامات موثر و ارزشمندی را انجام داده و از این مرحله نیز عبور خواهد کرد.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و پاسداران نمونه تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد