دانلود فیلم میلیونر میامی

دانلود فیلم میلیونر میامی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، کمدی
زبانفارسی
روز انتشار14 آذر
سال انتشار1397
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان100 دقیقه
فروش گیشه1٬165٬686٬000 تومان
کارگردانمصطفی احمدی

بازیگران :

حمید فرخ نژاد، علی قربان زاده، طناز طباطبایی، صابر ابر، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، سید حسام الدین موسوی

خلاصه داستان :

ماجرای این فیلم درباره ی 4 نفر (حمید فرخ نژاد، علی قربان زاده، طناز طباطبایی، صابر ابر) است که می خواهند از راهی یک میلیون دلار را به جیب بزنند اما همیشه یکی از آن‌ ها خرابکاری می کند…

همچنین در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: دن کیشوت پس از فراغت از تدارک مقدمات کار نخواست بیش از این در اجرای نقشه خویش درنگ کند.

معرفی میلیونر میامی

دانلود فیلم ایرانی میلیونر میامی : “میلیونر میانی” که در ابتدا “بی حساب” نام داشت، فیلمی کمدی به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه کنندگی سعید ملکان، محصول سال 1395 می باشد. فیلمنامه “میلیونر میامی” را نیز مهیار حمیدیان، محمد صادق گلچین عارفی، محمد شهابی به صورت مشترک نگاشته اند.

شایان ذکر است که فیلم سینمایی “میلیونر میامی” دومین تجربه کارگردانی مصطفی احمدی که پیشتر فیلم “نزیدکتر” را کارگردانی کرده بود، می باشد. این فیلم بر خلاف فیلم اول وی که ژانری درام داشت، حال و هوایی کمدی و طنز دارد و در واقع روایتی از راه و رسم پولدار شدن خنگ‌ هاست، آدم‌ هایی که دائما در حال برنامه‌ ریزی و کلک زدن دیگران برای بزرگ‌ تر کردن خودشان هستند و با اینکه برای زندگی‌ شان استراتژی دارند اما درنهایت سرشان کلاه می رود.

فیلم “میلیونر میامی” که در سال 1395 ساخته شده است در ابتدا توسط وزارت ارشاد توقیف شد تا اینکه در نهایت در 14 آذر 1397 در سینماهای ایران اکران شد که فروش این فیلم در گیشه های سینمایی حدود یک میلیارد و صد و شصت و پنج میلیون تومان بوده است. “میلیونر میامی” در 4 خردادماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “میلیونر میامی” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی میلیونر میامی

کارگردان: مصطفی احمدی، تهیه کننده: سعید ملکان، نویسنده: مهیار حمیدیان، محمد صادق گلچین عارفی، محمد شهابی، تدوین: بهرام دهقانی، محمد نجاریان، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، دستیار تولید: کیومرث عباسی نوده، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید کریمی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، موسیقی: امید رئیس دانا، سرپرست جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، سرپرست جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، سرپرست گروه بدلکاری: امیر رضا بدری، مدیر تدارکات: محمد اسماعیل کلبی آبادی، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی