گرت بیل باید پیشنهاد نیوکاسل را قبول کند


ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که نیوکاسل مقصد خوبی برای گرت بیل خواهد بود.

گرت بیل باید پیشنهاد نیوکاسل را قبول کند
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که نیوکاسل مقصد خوبی برای گرت بیل خواهد بود.

به گزارش "توپ 90"، مدتهاست که بحث جدایی گرت بیل از رئال مادرید مطرح بوده است. گزارش ها حاکی از آن است که این ستاره ولزی محبوبیتی بین هواداران ندارد و از طرف دیگر سرمربی فرانسوی رئال یعنی زین الدین زیدان نیز هیچ علاقه‌ای برای حفظ این بازیکن نشان نمی دهد.

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تمام تلاش خود را برای فروش گرت بیل انجام داد اما در نهایت این ستاره ولزی در سانتیاگو برنابئو ماندگار شد. ریوالدو اما معتقد است که گرت بیل باید لیگ برتر و باشگاه نیوکاسل را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کند.

گرت بیل باید پیشنهاد نیوکاسل را قبول کند

ریوالدو در این باره گفت: " شایعاتی وجود دارد که می‌گوید گرت بیل به زودی راهی لیگ آمریکا خواهد شد اما من فکر می کنم که او هنوز هم می تواند در سن ۳۰ سالگی در فوتبال اروپا توپ بزند. فکر می‌کنم که دوران او در رئال مادرید به پایان رسیده و با وجود خریدهای جدیدی که در آینده رخ می دهد کار برایش سخت تر هم خواهد شد. همچنین باشگاه هم دیگر به او اعتمادی ندارد.

به همه این دلایل ترک رئال مادرید توسط بیل بسیار محتمل به نظر می‌رسد اما من فکر می‌کنم که او باید دو یا سه سال دیگر در فوتبال اروپا بماند و انتقال به لیگ برتر بهترین گزینه برای او باشد. نیوکاسل باشگاهی است که مالک جدیدی در آن روی کار خواهد آمد و پول زیادی به این تیم تزریق می‌شود. بنابراین نیوکاسل می تواند مقصد خوبی برای او باشد. بیل می‌تواند در این تیم دوباره ثابت کند که بازیکن درجه یکی است و فکر می‌کنم در صورت پیشنهاد نیوکاسل برای او، باید آن را قبول کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!