به گزارش پایگاه خبری پلیس، ساعتی پس از درگیری شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان سرباز با اشرار در بخش "کلات" که به شهادت 2 نفر از کارکنان انتظامی منجر شد، سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در منطقه درگیری حضور یافت.

بازدید مقام انتظامی از محل شهادت ماموران انتظامی در سرباز

سردار قنبری در بازدید میدانی از محل درگیری و شهادت ماموران انتظامی، گفت: اشرار مسلح و افرادی که به دنبال شرارت و ایجاد ناامنی برای مردم منطقه هستند با برخورد کوبنده و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و نظم عمومی جامعه در صف مقدم مبارزه با اشرار و معاندان نظام است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه حساب مردم از اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، جداست، تاکید کرد: هر ماموریتی که توسط پلیس انجام می شود برای کارکنان خالی از خطر نیست، اما با این وجود شاهدیم که جان برکفان نیروی انتظامی بدون کوچک ترین ترس و واهمه ای ماموریت خود را شجاعانه به انجام می رسانند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت به عنوان یک افتخار بزرگ و توفیق الهی یاد کرد و گفت: شهادت این 2 همکار غیور که جانانه در این عملیات در مقابل اشرار مقابله کردند، هدیه الهی است که خداوند متعال در این ماه مبارک و در آستانه عید بندگی، رخت زیبای شهادت را بر تن آنها پوشاند و مزد خدمت صادقانه خود را در ناجا گرفتند.

قنبری با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با اشرار مسلح و مخلان نظم و امنیت عمومی هرگز مماشات نخواهد کرد و با آنها قاطعانه برخورد می کند.